Güç Programım

Konusu 'Güç Sporları (Powerlifting, Halter, Bilek Güreşi)' forumundadır ve Mr.Shoulders tarafından 13 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Mr.Shoulders
    Offline

    Mr.Shoulders Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2015
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Konya
    Herkese İyi Akşamlar Arkadaşlar Daha Yeni Oluşturduğum Antrenman Programımı Burada Paylaşmak İstedim,
    Program A/B Olmak Üzere İkiye Ayrılıyor Ve Haftada 3 Gün Aralıklı Olarak Yapılacak(Pazartesi-Çarşamba-Cuma)
    (A)PROGRAMI; (B)PROGRAMI;
    Squat 5x5 Squat 5x5
    Bench Press 5x5 Overhead Press 5x5
    Overhead Press 5x5 Deadlift 5x5
    Bent-Over Row 5x5 Push-Up 3xMax
    Barbell Curl 5x8 Reverse Bench Press 5x8
    Lateral Raise 5xMax Leg Press Calf Raise 5x15

    Yağ Oranım %17 Bu Programı Uygularken Hafif Bir Diyet Ve Haftada 3-4 Gün 15-20 Dk Cardio Yapacağım Yağ Oranım Düşene Kadar Güç Kazanmak İstiyorum..
    Program Bu Şekilde Örnek Verecek Olursam 1.Hafta A Programı İle Başladıysam 2.Hafta B Programı İle Devam Edicem 1 Hafta A Programı 2 Defa 1 Hafra B Programı 2 Defa Uygulanmış Olacak..
    5x5 Şeklinde Yapılan Hareketler Sadece Güç İçindir, Barbell Curl,Reverse Bench Press,Leg Press Calf Raise Lateral Raise Ve Push-Up Ekleme Sebebim Aynı Zamanda Kas Geliştirmek İçindir..
    5x5 Yaptığım Her Hareketi Her Seferinde 2.5 KG Arttırıcam.. Calf Raise Hareketinde Her Seferinde 5 KG Arttırmayı Hedefliyorum Push-Up Hareketinde Ve Lateral Raisede İse Sadece Tekrar Sayısını Arttırmayı Hedefliyorum..
    GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM..
     
    XBoKsX2103 bunu beğendi.
  2. XBoKsX2103
    Offline

    XBoKsX2103 Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    5-4-3-3-2 şeklinde yaparsan çok daha iyi verim alırsın güç açısından
     
    Mr.Shoulders bunu beğendi.
  3. Mr.Shoulders
    Offline

    Mr.Shoulders Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2015
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Konya
    Evet Bu Sistemleride Duydum Fakat 3-2 tekrar hacim için çok düşük tekrarlar ben gücün yanında biraz kas gelişimide İstiyorum
     
  4. freedom_54
    Offline

    freedom_54 Üye

    Katılım:
    12 Mart 2014
    Mesajlar:
    47
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Ne seviyede bir sporcusun bilmiyorum ama program çok ağır geldi bana. Ben squat üstüne bench press 5x5 yapsam ohp de yapacağım kilo çok fazla düşer yada set aralarını çok uzun tutmam lazım. Bide bunların üstüne bent over row ve kol omuz hareketleri çok fazla gelir. Sana tavsiyem akıllı telefonun varsa ordan 5x5 programını indir onu uygula. O belki gözüne az geldiği için böyle birşey düşündün ama üst düzey bi sporcu değilsen o gayet yeterli. A programından sonra kol çalışabilirsin, Bden sonrada omuz için 1-2 hareket ekleyebilirsin.
    A Programı
    squat 5x5
    bench press 5x5
    bent over row 5X5
    B Programı
    squat 5x5
    ohp 5x5
    deadlift 1x5
     
    fbirfn bunu beğendi.
  5. Mr.Shoulders
    Offline

    Mr.Shoulders Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2015
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    47
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Konya
    Önerdiğin Şekildeki Programı Bugün Hocamda Söyledi Öyle Yapmayı Planlıyorum.. Yorum İçin Çok Teşekkür Ederim
     

Sayfayı Paylaş