Güç - Kilo İlişkisi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Body_ tarafından 4 Haziran 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. Body_
    Offline

    Body_ Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2010
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    İyi forumlar arkadaşlar,

    body ye bir kaç ay önce başladım. Boyum 1,62 Yaş 16 Kilo 48 .. Yani çok aşırı zayıfım yaşıtlarıma göre.

    ve de arkadaşlarıma göre çok güçsüzüm. Onlarda benim kadar kas olmasa da benden güçlüler. Bu neden kaynaklanıyor arkadaşlar ? Acaba zayıf olmamdan mı kaynaklanıyor??

    Bide bazı vücut tipleri varmış. Endomorf mezomorf gibi ben galiba endomorfum kemiklerim çok zayıf ve bazen yere düştüğümde onları ağrıtabiliyorum. Arkadaşlar lütfen yardım edin ne yapmam lazım çok önemli herkesin karşısında güçsüz kalıpsız biri olarak görünmek istemiyorum ?

    Zaten her zaman bana sen çok zayıfsın kas yapamazsın diyorlar böyl giderse bırakacam sporu:((

    Bu konularda biraz acemiyim de kusura bakmayın abiler. Teşekkür ederim.:(:(:(
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    kasın guc oldugunu dusunmuyorum yasın genc boyunda uzun sayılmaz belkı bır kac sene dovus sporuna yazılman daha ıyı olur dovus sporunda dayanıklılıgın artar ve guclenırsın alay eden olursada cevabını verırsın 18 yasından sonra bodye yazılıp daha profesyonelce yapsan daha ıyı olabılır hocanız nasıl bılmıyorum daha ergenlık cagındasın bu yasta yanlıs hareketler yazarsa programına boy uzamanı durdurmus olursun ve bu kezde kısa kalırsın.
     
    Body_ bunu beğendi.
  3. Body_
    Offline

    Body_ Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2010
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0

    yok ben evde kendim yaparak şu andaki kas kütleme ulaştım. Bir de yanlış yazdım arkadaşlar ektomorfum yazacaktım...
     
  4. seanpaul
    Offline

    seanpaul Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    16 yaş body için ideal bir yaş bence.fazla ağırlıklara girip yanlış hareketler yapmazsan yani benim gibi bilinçsiz setsiz çalışmazsan bence bi sakıncası yok.
     
    Body_ bunu beğendi.
  5. beko431
    Offline

    beko431 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    senden daha kassızlar senden daha güçlü bu işi bırak o çocuk büyük ihtimalle yağlıdır ve var olan kasları gözükmüyordur o yüzden sen onlara kassız diyorsun yağın altında senden daha fazla kası varki senden daha güçlü ama gücü neye göre kullanıcağında önemli dövüşmü ağırlıkmı ?

    he bide bu zayıfsın kas yapamazsın diyenlere bu işten anlıyomusun diye bi sor araştır bende spora başladığımda 49 kiloydum şuan 56 zayıf olmak bu işte avantajdır çünkü gelişimi bire bir farkedersin sporla kilo alırsan kas olarak kilo alırsın ama sporu bırakmak gibi bir hata yaparsan yap olarak kilo alırsın sen o tarz şeyler diyen kişilere hiç takma banada çok dediler ama gelişimimi onlarda anladı şuan laf eden yok sende aynen bunu tamam de geç


    düzenli antreman yap - iyi beslen - iyi dinlen
     
    Body_ bunu beğendi.
  6. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    dövüş güreş yapmak gibi güç istiyorsan mesela arkadaşlarınla şakalaşırsın hani güreş yaparak
    şınav barfix mekik evde bu 3 lüyü her gün gece yatmadan önce yap ben senin yaşındayken 43 kg dim vayada kuvvetsizdim 5 şınav zor çekiyodum zorlamaya başladım 2 haftada 50lerde çekmeye başladım vaya kuvvetlenmiştim spora filan başladım şınav çekmeyi bıraktım bu sefer 50 zor çekiyorum :D sana kısacası ilk lazım olan şey kondisyon bu arada kilolu olan daha güçlü olur kemikleri daha iridir
     
    Body_ bunu beğendi.
  7. judgementday
    Offline

    judgementday Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    53
    Eğer çok çok extra bi kasınız yoksa, karşıdakinin kemik yapısı sizden daha iyiyse avantajlıdır. Teknik bilirseniz iş değişir.
     
    Body_ bunu beğendi.
  8. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.327
    Beğenileri:
    842
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Dostum bir fotoğrafını koyabilirsen buraya biraz daha iyi yorum yapabiliriz tam vücudunun göründüğü , kilon az boyun kısa vücud yağ oranın eğer az ise yani şuana kadar dengeli beslenip aşırı yağ yapıcak şeyleri fazla yemediysen emin ol istediğin şeye ulaşabilirsin.Ayrıca gücü görünüşe bakarak ölçen insanlardan olma olanlarıda dinleme , bir arkadaş yazmış teknik her zaman önde gelir senin istediğin gücü sağlıyıp bir üstünlük kurman için sana tavsiye , siteyi iyice bir oku siteden evde çalışma programı oluştur güzel bir program olsun galiba Flexor hocanı yazdığı program var dumbellın vardır , bunun üstüne mekik , şınav , barfiks ekle , sonra eğer yağ oranın yüksekse vücudun böyle yağlı felansa sallanıyorsa cardioda koy programına eğer yok yağ oranın iyi durumdaysa emin ol çok rahat 1 senede rakip tanımıycaksın , ama bunların yanı sıra kendine güven , hiç birşeyden korkmama , inanma gibi hisslerinde olmalı birine karşı gücünü göstermek istiyorsan ayrıca en önemlisi bu üsttekileri yazdıklarımı yapıyorsan bence birde kickbox , muay thai gibi bir mücadele sporuna yazıl esas istediğini onda bulucaksın ama sabırlı olmayı bilmeni tavsiye ederim :) neyse çok yazdım ya ...
    kendim 16 yaşındayım ordan biliyorum bu durumları dostum...
     
    Body_ bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş