Güç bitiminde ne yapmalıyım ? YARDIM

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve BodyEser tarafından 20 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. BodyEser
    Offline

    BodyEser Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar hemen konuya gireyim mesela göğüs çalışıyorum 4 set dumbell press yaptım daha sonra incline dumbell press e geçince gücüm azaldıgı için hareketi nizami yapamıyorum ve göğüsümü iyi hissedemiyorum böyle bir durumda 1.hareketten sonra 5 dk lık bir mola mı vermeliyim yoksa 2.harekette agırlıgımı düşürmeliyim ?
    Cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkütler
     
  2. Alatriste
    Offline

    Alatriste Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2014
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    kesinlikle uzun ara vermemen gerektiğini düşünüyorum,bence hareket arası 1dk ideal ,ağırlığı düşürmen daha faydalı olacaktır hem formu bozmamış olursun,ayrıca programında fly varsa iki press arasına fly ve türevleri olan bir hareketi sıkıltırısan gücün yeterli olacaktır,en azından bnde öyle oluyor sendede öyle olacağını umuyorum.
     
  3. BodyEser
    Offline

    BodyEser Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Formu bozmamam lazım ama hareketi bozmus oluyorum,evet programımda fly hareketi var zaten senin dediğin gibi yapıyorum
     
  4. Gökmen Keskin
    Offline

    Gökmen Keskin Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Zonguldak
    uygun ağırlığı seçip aynen düzgün formla devam.. Eğer ağırlık düşürmek rahatsız ediyosa yani pisikolojik olarak etkiliyosa 5dk değilde 2-3 dk dinlenip deniyebilirsin daha fazla dinlenmen gerekiyosa ağırlık düşürmek daha mantıklı olacaktır..
     
    BodyEser bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş