Güç, çeviklik, zıplama, kondisyona kaymak istiyorum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve CursedChico tarafından 4 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. CursedChico
    Offline

    CursedChico Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Istanbul
    2 sene önce 3 aylık süreci saymazsam, geçen sene eylülde başladım fitnessa. Bu sene ocak gibi düzenli gitmeye başladım İsmekte.
    http://www.bodyforumtr.com/threads/programımda-ne-yanlışlık-var-sizce.112029/#post-994555

    şurdaki programla haziran ayına, yani salon kapanana kadar devam ettim. Göğüste 20 20 bar da 20-25 arası, bench girebiliyordum. Önkolda arkakolda 7.5 10luk dambıllarla. Aslında fazla ilerleyememiştim ama şu anki halime göre daha şişmiştim.

    Ara verilince evde barfiks, şınav yapmaya çalıştım fakat düzenli olmadı ve barfikjs ve şınav sayısı da azaldı. Ve bugün tekrar açıldı ismek ve yine baştan başlar gibi çalışmaya başladım.

    Fakat sadece bodybuilding yapmak istemiyorum. Hiit koşuları yapıyordum vg yaparken, 30 dakika koşabiliyordum.daha fazla zorlalmamıştım.

    Uzun koşabilmek, 60 kilo göğüste kaldırabilmek ama aynı zamanda bunu uzun süre taşıyabilmek, eğil kalk zıpla gibi hareketlerde zorlanmamak, zıplamayı geliştirmek (daha uzun ve seri ve daha yükseğe), yokş yukarı sırtta ağır çantayla koşabilme gibi şeyler. Belki vg bunların bazılarını sağlıyor. Mesela süpersetlelrle dayanıklıklık kazanılabiliyor. Ama sadece bunu istemiyorum.

    Programlara biraz baktım forumdaki. Güzel programlar da var.

    Aslında aklım karışık.Ben güçlenmek istiuyorum. ŞEkil, şişmek önemli değil. Crossfit belki bana daha uygun gibi ama spor salonu küçük, oraya uyarlamak zor oalbilir. Orman var bizim burda da, kışın yağmur filan yağacaktır.

    Mesela o güçlü dönemimde 60 girebilyiordum benchte ama şınav çekemiyortdum dopru düzgün. Ya da kanatta yapıyordum ama barfikste olmuyordu. Sonra hazirandan sonra kapanınca, 1-2 hafta sonra barfiks ve şınava döndüm ve spor salonuna giderkenki halimden daha iyi sonuçlar elde ettim. Daha fazla sayıda yapabiliyordum ve daha fazla set. Vg de yanlış taktikler ,hareketleri yanlış yapmamdan belki.

    Hiit yapıyordum 2 günde bir vg ile birlikte, vg sonrası. 2 dakika yürüme 7, 1 dakika oşu 15 12 de. GÜzeldi.

    Yorum yazarsanız sevinirim.NAsıl bir yoli zlemem gerektiğini bilmiyorum. Saydığım özellikleri kazanabilmek için, klasik vg programlarıyla bir iki yıl güçlenmem mi lazım sizce, altyapı oluşması için yoksa önemsiz mi altyapı?

    Boyum 175, kilo 74. Yaş 26 - Salona yine pazartesi salı perşembe cuma pazar gidebiliyorum.
     

Sayfayı Paylaş