Gömleğin İçine Atlet Giymemek

Konusu 'Kişisel Bakım' forumundadır ve BenDayanamam tarafından 28 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 28 üye.
  1. BenDayanamam
    Offline

    BenDayanamam Üye

    Katılım:
    20 Mart 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar Gömleğin İçine Birşey Giymemek Sizce Mantıklı Olurmu atlet Giysek Kötü Duruyor T-shirt İyi Duruyor Ama Diyorumki Yazda Geldi Havalarda Sıcak Gömleğin İçine Birşey Giymesek İlk 2 Düğmesini Kapatmadan Gezmek Sizce Tepki Yaratırmı Kızlar Daha Çekici Bulurmu Sizce
     
  2. Cattleya
    Offline

    Cattleya Yeni Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    274
    Beğenileri:
    233
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Aydın
    Adam kızların korkulu rüyası yaaaa :D
     
    TostMakinesi, efekan, <Deniz ve diğer 2 kişi bunu beğendi.
  3. mertcx
    Offline

    mertcx Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    Sürekli dediğin şekilde geziyorum(atletsiz), daha bir tepki göremedim :D

    Kıro falan demezler merak etme nasıl rahat ediyorsan öyle giyin..
     
    Azi bunu beğendi.
  4. as55
    Offline

    as55 Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2011
    Mesajlar:
    237
    Beğenileri:
    240
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Samsun
    fit kesim gömlek kot üstüne çok iyi duruyor. çok da sevdiğim bir kombinasyon.
     
    Azi bunu beğendi.
  5. Kauss
    Offline

    Kauss Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.621
    Beğenileri:
    1.401
    Ödül Puanları:
    123
    Düğme açma konusunda abartmadıkça sorun yok bende atlet giymek istemiyorum. T-shirtle kombine güzel duruyor ama yazın çekilmiyor
     
    Azi ve themertyildiz bunu beğendi.
  6. moothy
    Offline

    moothy Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.724
    Beğenileri:
    1.307
    Ödül Puanları:
    123
    zaten öyle giyilmeli gömlek
    tabi ben iş ortamından bahsediyorum
    gömleğin içinde sütyen gibi duran atletler kızlar tarafından komik bulunuyor ayrıca,dalga konusu yani
     
    Azi bunu beğendi.
  7. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    sütyen olayını anlayamadım moothy :) mecburen beyaz gömlek giymek zosundayım iş gereği...e altındada beyaz askılı atlet olmak zorunda ...bu mu komik olan kızlar tarafından kıllandım bak :)
     
    HUMOR, Azi ve Danny Boy bunu beğendi.
  8. kalkan333
    Offline

    kalkan333 Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2012
    Mesajlar:
    520
    Beğenileri:
    413
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Body
    Yer:
    Bodyforumtr
    Akletsiz giy hem kızlar vücudunu görmüş olur :)
     
    Azi bunu beğendi.
  9. Dynamo
    Offline

    Dynamo Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    Şaşırdım böyle bir konu görünce. Ben yazın spor gömleklerin altına hiç giymedim atlet vs.

    Yani direk gömlek giyilebilir. Üstten 2 düğmesini aç. Her gömleğin düğme aralığı farklı gerçi. Alt göğüs görünmeyecek kadar açılabilir bence.

    Yazlıkta hiç gömlek düğmelerini iliklemeyenler bile var. Buda güzel bir vücut gerektiriyor tabi. ;)
     
    arsonist, Azi ve rockybalboa7 bunu beğendi.
  10. moothy
    Offline

    moothy Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.724
    Beğenileri:
    1.307
    Ödül Puanları:
    123
    aynen öyle
    aynada dikkatlice bakarsan bildiğin sütyen askısı gibi duruyor zaten,hele beyaz gömlekle aman aman diyorum ben şahsen :) tabi herkesin kendi zevki ayrıdır sen öyle düşünmüyorsan sorun yok ;)
     
    TorettoEA ve Azi bunu beğendi.
  11. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    ben atletsiz giyiyorum 2 düğmede açıyorum hiç bugüne kadar bayanlardan eleştiri almadım gömleğin önünü hiç iliklememek için çok iyi vücudunuz olması lazım yoksa hiç hoş gözükmüyor
     
    Azi ve Dynamo bunu beğendi.
  12. themertyildiz
    Offline

    themertyildiz Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2011
    Mesajlar:
    410
    Beğenileri:
    952
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Bursa
    İş ortamıysa yaz mevsimiyse ve hele de gömlek beyazsa ,askılı atlet giyilmemeli yani beyaz t-shirt giyilcekse sorun yok.

    İş ortamında Gömlek + Yazlık Keten Ceket en iyisi fazlasına gerek yok hem şık hem yazlık.

    Sivil ortamda ise spor gömlekler eğer Slim Fit se zaten içine birşey giyme bi zahmet bedenen rahat edemezsin.Patlayacak gibi durursun. :)
    Normal beden spor gömlekse de sade renk t-shirt en iyisi baskısız yazısız.
     
    Azi bunu beğendi.
  13. Predatel
    Offline

    Predatel Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    486
    Beğenileri:
    741
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    oVeR The HiLLs and FaR awaY
    Birakin gomlegin icini normalde atlet giyen biri degilim :) Gomlek ister spor olsun ister resmi altina bir sey giymem.Gomlek altina giyilen atletler gercekten gozu rahatsiz eden bi gorunt olusturuyor ve cok kotu duruyor
     
    rockybalboa7 bunu beğendi.
  14. Ferhat_V
    Offline

    Ferhat_V Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    81
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    istanbul
    gömlek rengine göre giyilebilir..gömlek kırmızı yada mavi gibi bi renkse içine başka renk atlet hoş görünebiliyor..ama gidip beyaz gömleğe siyah atletle direk kro derler :)
     
  15. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    kızlara kalsa herşeyi dalgaya alıyorlar geçen bi body giydik sırıtıp duruyolar . ama demişler ya gözler yalan söylemez diye hararet göstergeleri sonda zaten ,

    sana tavsiyem boşver hiç bişey giyme vücut sağlamsa çıplak gez :D
     
    Azi bunu beğendi.
  16. wallcroft9'69
    Offline

    wallcroft9'69 Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2012
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    215
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Death Valley
    kıllı bir vücut olmadıktan sonra hiçbir şekilde sorun olmaz :)
     
    Azi bunu beğendi.
  17. EdgeVII
    Offline

    EdgeVII Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    573
    Beğenileri:
    273
    Ödül Puanları:
    73
    Gömleğin içine atlet vb. zaten giyilmez ve giyilmemeli..
    Gerçekten vasat ve ucuz bir görüntü
     
    pastnova bunu beğendi.
  18. Karakaş
    Offline

    Karakaş Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    582
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    103
    bence gömleğin kendisi vasat bir şey. hele beyaz gömlek.
     
  19. EdgeVII
    Offline

    EdgeVII Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    573
    Beğenileri:
    273
    Ödül Puanları:
    73
    Şimdi gömlek var gömlek var bütün beyaz gömlekleri kötülemez çok acımasızca olmuş :)
    Zara ve Versace kataloglarını incelersen fikrini değiştireceğinden eminim
     
    pastnova bunu beğendi.
  20. Swager
    Offline

    Swager Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2011
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    401
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    beyaz gömleği sevmeme sebebiniz okul hayatından kalma mı Karakaş?şahsen bende beyaz gömlekten nefret ederim ama elimiz mecbur :)
     

Sayfayı Paylaş