gögüs hacım sorunu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve aht tarafından 31 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. aht
    Offline

    aht Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2010
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    gogus bolgem dıger ksıımlara gore daha zayıf ozellıkle gogus alt bolgesı ve dıs kenar kısımda keskınlık yok gogus yapısı olarak genıs fakat hacımde sorun var sısık durmuyor kendıme gore su programı cıkardım acaba hareket olarak fazlamı
    not : gogus gunu sadece gogus calısması olucak harıcen bıceps calısmıcam kanı mumkun oldugunca orda tutmak ıcın


    ust gogus barla press 12 10 8 8
    düz gögüs dummbell ile press 3*10
    duz gögüs açma 3*10
    alt gögüs dummbell ıle press 3*10
    alt gögüs açma 3*10
    plower 3*10
    cable crossover 3*10

    bu sekılde fazlamı olur hareketler yoksa ıyımıdır 3 press hareket acıkcası fazla gıbı geldı ama alt gogusude ıhmal etmek ıstemıorum haftada 1 kez gogus calısıcam busekılde son olarak cable crossover yerıne dıps mı yapsam kafam karısık yardımcı olursanız sevınırım
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Cok fazla press gerci tek gun tek bolge ancak ben hala fazla buluyorum.Alt gogus isi hacim kazandiktan sonra yapilacak is bence.

    Fly varsa crossover a gerek yok birinden birinin hakkini verirsen ikinci cikmaz zaten.
     
  3. aht
    Offline

    aht Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2010
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    crossover yerıne dıps yapsam nasıl olur yoksa komple ıptal edıp 7 hareket yerıne 6 hareket kalsınmı kafanda gogus hacıme yonelık bı program varsa yazarsan ıyı olur :)
     
  4. tugi190794
    Offline

    tugi190794 Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    382
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    İSTANBUL
    şuanda benım uyguladıgım ve memnun kaldıgım programı yazıyım.istersen bi dene ama hakkını vererek :)
    bench pres 12 10 8 6
    inc. dumbell bench pres 12 10 8 6
    inc.(üst) açış 3x10 ( orta kilo)
    Kelebek 10 8 8
    decline(alt) prees 3x10 (orta kilo)

    istersen bu şekilde bi deneme yap ama hareketlerı nızamı yedirerek yapmayı dene
     
    aht bunu beğendi.
  5. aht
    Offline

    aht Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2010
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    saolasın yavas ve yedırerek yapmayı dusunuorum zaten ıns ıse yarar :) onceden omzum kucuktu gous buyuk gozukuodu omza yuklendım sımdı gous hacımsız kucuk kaldı :D bı ortayı bulamadım :DD:
     
  6. StormBlast
    Offline

    StormBlast Üye

    Katılım:
    1 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1.057
    Ödül Puanları:
    103
    Cok fazla hareket demek cok gelişim demek değildir herkesin düştüğü hataya düşmüşsünüz ne yazikki. Ayriyetten tek gün calisiyor olmaniz da bu kadar hareket yapmanizi asla gerektirmiyor. Bu programi çöpe atin. Yapmaniz gereken tamamen BASİT çalışmak ve BİRLEŞİK yani COMPOUND hareketlere yönelmek.Emin olun faydasini göreceksiniz. En fazla 4 hareket işinizi görecektir. Evet belki antrenman esnasında bu kadar az hareket ve set oldugu için tatmin olmayacaksiniz ama sonuclarini gördüğünüzde her şey cok daha farkli gelmeye baslayacak.

    En cok verim aldigim programi yazayim da bir şaşirin ;

    - Incline Benc Press 3x10-8-6
    -Chest Machine Press 3x-8-6-6
    -Butterfly 3x10-8-6

    Tabiki burada en , en önemli nokta NEGATİF TEKRAR PRENSIBIdir. 4-5 Saniyede indirip 2 saniyede kaldirirark uyguluyorum ben bu programi. Ne zaman ki HIT sistemine geçiş yaptim o zaman oldukca basarılı sonuclar aldim kesinlikle denenmeli.
     
    Son düzenleme: 31 Ekim 2012
    aht bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş