Göbek ve basen??

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve Gzm tarafından 4 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Gzm
    Offline

    Gzm Yeni Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Son 6 aydır haftada 4 gün düzenli spor yapmaktayım. 172 boy, 60.8 kiloyum. Fakat kilom (yağlarım) göbek ve basende toplandığı için orantısız bir görüntüm var. Son 2 haftadır öğünlerden önce cla alıyorum. Haftada 4 gün 1 saat kardiyo yapıyorum. Yapabileceğim başka ne var acaba?
     
  2. fsmy
    Offline

    fsmy Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    bir bayan için 172 boya 60 kilo çok fazla değil,anatomik olarak kilo dağılımında sıkıntı varsa o ayrı tabi.
    beslenmenide yazsan daha iyi olur,ayrıca kardiyo antrenmanına fitness'ıda eklersen(haftada 2 gün) çabuk toparlanır vücudun sarkma olmaz.
    tabi en önemlisi SABIR...
     
    Rambo16 ve rockybalboa7 bunu beğendi.
  3. Gzm
    Offline

    Gzm Yeni Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle cevap için teşekkürler. Bu bahsettiğim haftada 4 gün kardiyonun yanında fitness progmamımı da uyguluyorum. Fakat beslenme konusunda pek bilinçli olduğum söylenemez. Sabahları 1 dilim peynir ve 1 dilim ekmekle geçiştiriyorum. Öğlen genellikle tavuk ve çorba. Akşamları ise herhangi bir sebze yemeği yiyorum. Saat 7den sonra yoğurt dışında hiçbirşey yemiyorum. En son ölçümümde vermiş olduğum kilonun kastan gittiği çıkmıştı. Bu yüzden cla ya başlamıştım. Fakat işe yararmı bilmiyorum?*
     
  4. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    bilinçsizce diyet yapmak çok az yiyerek ideal vücuda sahip olmağı amaçlamak maalesef yalnış bir düşüncedir antremanın ne kadar iyi geçerse geçsin yinede sonuç kötü olur zaten çok az yemek metabolizma hızınıda düşürür yağ yakımı yavaşlar tabiki bu önüne gelen herşeyi yiyeceksin anlamına gelmez ama doğru bir beslenme programı şarttır
     
    fsmy bunu beğendi.
  5. fsmy
    Offline

    fsmy Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    307
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    53
    kas kaybı yaşadığına göre protein eksik beslenmişsin demekki,her öğününde mutlaka protein içeren bir besin olsun,ama karbon hidrat ve yağa dikkat et.şeker ihtiyacını meyvelerden abartmadan karşıla,kolay gelsin.
     

Sayfayı Paylaş