göbek var ama zayıfım

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve iLLeqaLKinq tarafından 2 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. iLLeqaLKinq
    Offline

    iLLeqaLKinq Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    arkadaşlar ben incecik kupkuru bişeyim bileklerim bacaklarım falan ince boy 1.73 kilo 61 62 falan karnımda ya tabakası var sıkınca biraz oluyor bu yağlardan nasıl kurtulabilirim bölgesel olarak veya o yağlar kollara bacaklara gitse ?
     
  2. SlavenBilic
    Offline

    SlavenBilic Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Merhaba kardeşim. Yağları eritebilirsin spor salonuna giderek. Veya daha hacimli olmak istiyosan biraz kilo alıp spor salonunda azimle çalışırsan daha şekilli bir vücudun olur. Ben bu kadar yardımcı olabilirim. Daha tecrübeli arkadaşlardan yarım almayı dene bide :) Başarılar
     
  3. iLLeqaLKinq
    Offline

    iLLeqaLKinq Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    sağol kardeşim ama kilo alsam bu sefer yine göbek daha cok şişçek sadece :D
     
  4. LordF4T1H
    Offline

    LordF4T1H Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    28
    Yağlı beslenmeyip karbonhidrat ağırlık beslenir ve sporunu düzenli yaparsan göbek olarak değilde hacim olarak alabilirsin kiloyu.
     
  5. iLLeqaLKinq
    Offline

    iLLeqaLKinq Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    sağol kardeşim
     
  6. LordF4T1H
    Offline

    LordF4T1H Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    28
    Polemik amaçlı söylemiyorum !
    Gerek yaş farkı gerek forum kuralları gereği
    Kardeşim,bilader vb. argo cümleler kullanmamanı öneririm.
    Ben 20 yaşındayım sen ise 16 aramızda tam 4 yaş var ve bana kardeşim diye hitabın hiç doğru değil. Ben yaş olarak senden büyüğüm normalde bu hitabı benim sana yapmam lazım ama hem terbiyem hemde forum kuralları gereği kullanmıyorum. Sadece bana değil yaşıtların olsa bile bu tip kelimeler kullanmaman lazım.
     
  7. Aranel
    Offline

    Aranel Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.009
    Beğenileri:
    611
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    İlleqalKing diğer konulardaki mesajlarını gördüm de

    günde 600gr nesquik
    Şekerli müsli vs tüketiyorsun
    Göbeği yok etmek istiyorsan önce beslenmenden şekeri yok et..
     
  8. iLLeqaLKinq
    Offline

    iLLeqaLKinq Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28

    1. si senin yaşın yazmadığı için senin benden büyük olduğunu bilemem, yaşına yazda abimi kardeş mi diceğimizi bilelim
    2. si forum kurallarında o kelimeleri kullanmayın demiyor
    3. böyle önemsiz şeyleri önemsediğin için kullanıcıların sorularına cevap vermessin.
     
    Son düzenleme: 2 Temmuz 2013
  9. drkfear
    Offline

    drkfear Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2013
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    38
    Katılıyorum nesquik de %75 şeker var 600 gramda bu 450 gram şeker eder yani yaklaşık hergün yarım kilo baklava yiyorsun.
     
  10. LordF4T1H
    Offline

    LordF4T1H Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    86
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    28
    1.Yazıp yazmaması önemli değil şuan ki üslubunu yaşına veriyorum zaten.
    2.O kadar ayrıntılı kural yazmaya kalkılırsa kuralları 1 senede anca okursun.
    3.Önemsiz mi ? Tavsiye almak için konu açtıkların çoğu senden büyük yaşıtın bile değil. Benden büyüklerde var ben niye onlarla kardeşim üslubunda konuşmuyorum veya şuan sana kardeşim diyebilirim.
    4.Konuşma olmamış gibi davran sen şekerini ye hatta 600 gr nesquik değil 1800 gr nesquik + 1 tepsi baklava ye ;) Yeğenlerim bile bu kadar şeker tüketmiyor çocuk olmalarına rağmen çocuğunda çocuğu vardır sözü doğruymuş meğersem !
     
  11. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Forumdaki "En Çok Sorulan Sorular ve Cevapları" isimli baslıgı okumak icin tıklayınız



    Arama Kelimeleri : yag yakimi, bolgesel yak yakimi



    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş