Göbek Sorunsalı / Bitmiyor

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve xxbom tarafından 5 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. xxbom
    Offline

    xxbom Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilisim Teknolojileri
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba arkadaşlar,

    Forum ‘da yeniyim öncelikle konuyu yanlış yere açtıysam lütfen kusuruma bakmayınız, kısaca size sormak istediğim bir sorunum var bahsetmek isterim;

    Yaklaşık 5 aydır spor yapıyorum özellikle serbest ağırlık çalışıyorum fitness ve kendi fizik ağırlığımla çalışmaktayım, BodyBuilding yapmak istemiyorum açıkçası nedeni ise nankör bir spor olması ara verdiğinde her şey çok hızlı şekilde geri dönüyor sizlerin ‘de bildiği üzere, fitness ile uğraşıyorum yavaş yavaş güçlenmekle birlikte hızlandığımı hissediyorum her şey buraya kadar normal ve keyifli ben yaklaşık 14 ayda 19 kilo verdim şuanda 69 Kg ‘yim Boyum 1,76 vücut kitle endeksimi hesapladığımda kilomun boyuma göre uygun olduğunu görüyorum ‘ki bir aralar diyetisyene gitmiştim o zamanlar 90 Kg idim diyetisyende bana 70 civarına düşmelisin demişti ben şuanda 69 um en başında ‘da bahsettiğim gibi buraya kadar her şey güzel ancak dert GÖBEK !!! bitmiyor enteresan şekilde ufalmadı halen, CLA kullanmaya başladım 2 hafta oldu yada olmadı yararını görüyorum ama göbek halen yerinde durmakta daha fazla kiloda vermek istemiyorum amacım ise sıfır göbek ama artık iyice küçüldüm zaten, daha ‘da fazla kilo verirsem kötü olur sağlıksız olur zaten ne yapmam gerekiyor antrenman programımı düzenlemeliyim veya supplement olarak ne kullanmam lazım acil yardımlarınızı rica ediyorum.

    Tsk.
     
  2. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Merhaba sorunun yağ oranıyla ilgili , vücudundaki yağ oranının büyük bir kısmı göbeğinde bu yüzden hala göbeğim gitmedi diye yakınıyorsun.Kilo verme işini 14 ayda 19kilo vermen aslında pek bir anormallik içermiyor.Antremanları bırakmadan verdiysen bu kiloyu çoğunluğun yağdan gittiğini düşünüyorum.
    Yağ yakımı için ne yapılmalı , yağ yakımı başlı başına bir hedeftir.Yağ yakımı görüldüğü kadar kolay değildir.Bunun için antreman-beslenme programın yağ yakımına yönelik ve kas kütleni korumaya yönelik olmalıdır.
    Ekstra olarak supplement eklenebilir , yağ yakımına yardımcı olabilecek iki çeşit supplement var zaten L-Carnitine ve Termojenik yağ yakıcılar CLA'da yağlanmamanda yardımcı bir supplement.Bunlar alınabilir ama bunlar sırrı doğru kullanılırsa hedefine birazcık daha hızlı gitmene yardımcı olur bu kadardır , bu yağ yakıcılar olmadanda yavaş yavaş hedefine yaklaşabilirsin.
    Senden ricam forumdaki bu tarz konuları okuyup araştırman...
     
  3. agirvasita
    Offline

    agirvasita Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2010
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Peki fiyat performans olarak L'Carnitine ve Termojenikten ne önerirsiniz? 100tl civarı
     
  4. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Ben L-Carnitine kullanmadım.Termojenik deneyimim çok oldu.Bi animal cutsı denemedim bilen diyebilirim bide birkaç marka , benim en en iyi olarak hatta mucize termojenik olarak adlandırdığım yağ yakıcı Muscletech Hydroxcut Hardcore Elite 100 Kapsül ürünü ama ABD menşeili olucak , Türkiyeye göre içerik oynanmış ürün olmucak.Tek al diyebileceğim ürün o , o haricinde diğer termojenikler veya yağ yakıcılar hiç yaklaşma derim...
     
    agirvasita bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş