Göbek / Düzenli Beslenme ve Spor

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve K0mpedan tarafından 19 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. K0mpedan
    Offline

    K0mpedan Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar öncelikle merhaba hepinize;

    Şubat 15 de başlayan azimimle spor ve düzenli beslenme ikilisine hala devam ediyorum. Fakat bilgili arkadaşlara danışmak istediğim bir kaç husus var.
    GÖBEK :(

    Öncelikle düşük karbonhidratla beslenmeye calişiyorum. Fakat sebze, salata, kuruyemiş(fındık,ceviz,badem) gibi sağlıklı karbonhidrat içeren şeyleride tabiki tüketiyorum. Beyaz un , şeker , gazlı içecekler 3 aydan beri hayatımda yoklar :)
    Boy 1,72
    Yaş 22
    Şubat 15 de 97 kilo olarak başladığım yeni hayatıma mayıs 19 itibariyle 87 kiloyla devam ediyorum. Ve Martta doktora giderek hipotiroidimin olduğunu öğrenerek 25mg tiroid hormonu alıyorum her sabah. Ve malesef okul yoğunluğundan dolayi bi endokrin bulup insülin direnci testi yaptıramadım bi türlü...

    Hızlı kilo verme gibi bir niyetim yok önemli olan sağlıktan ödün vermeden kas kaybı yaşamadan ve hayat biçimi haline getirebileceğim beslenme tarzı ve spor. Bana diyeceksiniz neden diyetisyene gitmedin. Hayatımda 3 kere diyetisyene gittim hepsinin verdiği listeler genellikle aynı ... Diyorum benim şu saatte yemek yiyecek vaktim yok tutturuyorlar günde 6 öğün... En sonuncusu bi 1-2 ay fitnessi birak vücudun bi düzene girsin diyerek 100 kiloyu görmemi sağlamıştı ve kalan 9 aylik salon üyeliğimi heba etmişti sağ olsun...

    Beslenme ;
    Kahvaltı
    2 adet köy yumurtası (sarısı bol olduğundan vurgulamak istedim)
    2 -3 kibrit kutusu büyüklüğünde ezine peyniri
    6-7 Zeytin
    Domates- Biber
    3 Adet ceviz.

    Kahvaltıdan sonra Haftanın 5-6 günü cardio ağırlıklı spor.

    Öğle yemeği (Haftada bir gün Izgara tavukla beraber bulgur pilavı , o gün cardio ile birlikte aerobik egzersizlerde yapıyorum )

    Bir porsiyon tavuk şiş, köfte yada Izgara tavuk ( Pilav ve ekmek yok)
    Ayran
    Salata

    Ara öğün ;
    Yoğurt

    Akşam yemeği ;

    Pilav,makarna .. kısaca karbonhidrat harici ne varsa.
    Sebze yemeği , çorba+ salata (tuzsuz ve bir kaşık zeytinyağı) veya Protein(balık,tavuk,et vs.)

    Cardioyu okul nedeniyle akşam 9-10 gibi yaptığımda oluyordu eğer akşam yaparsam yarim saat sonra 15-20 adet Çiğ Fındık içi , Ceviz yada Tatlı (Tuzsuz) Badem tüketiyordum.
    Btw Nerdeyse 3-4 aydir Çikolata , Tatlı , Meyve suyu kullanmıyorum. Çayı da şekersiz içerim .

    Bu arada evde koşu bandım var ama haftanin 1-2 günü sahilde yürüyüş , koşu yapiyorum.
    Ve haftanın iki günü evde ;

    Koşu bandında 10 dk ısınma (5-6km/s hızla)
    Bu şekilde karın için aerobik
    Arından
    O günkü yorgunluğuma göre
    Sabit (6,5-7km/s) arası 45 dk hızlı tempo yürüyüş yada
    3 Set bulunduran 1.set ( 5 dk 10,5-11km/s koşu 3 dk 6km/s hızda dinlenme) 2.set (4dk koşu ,2dk dinlenme) 3.set(3 yada 4 nefes yettiği kadar dk koşu ve devamında 50 dk ya tamamlayacak şekilde sabit 6,5 km tempolu yürüyüş)

    Sorun ise göbek.

    Kilo verme dönemimde başladığımda 38 beden pantolon ve xlarge tshirtler giyerken , şuanda 34 beden pantolonlar bile yavaş yavaş beli bol gelmeye başladı. Tshirt large slim giyiyorum. Fakat malesef ki göbeğimde hiç bir değişme olmadı. 3 aydır minimum karbonhidratla beslendiğim için insilün direnci sorunu varsa bile devam edeceğini düşünmüyorum.

    Sizce bel ve vücutta bu kadar değişme varken göbeğin değişmemesi normal mi ?

    Biraz uzun oldu fakat herşeyi açıklamak istedim . Şimdiden yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim :)

    [Konuyu ikinci açışım sanırım birincisini yanlış yerde açtım k.bakmayın :( ]
     
    Son düzenleme: 19 Mayıs 2016

Sayfayı Paylaş