Göbeğin erimemesi ve kilo verememe sorunsalı ...

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve mertakpolat tarafından 27 Kasım 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. mertakpolat
    Offline

    mertakpolat Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    10
    İyi günler arkadaşlar.. 27 yaşındayım, 174 boyunda 81 kiloyum.. 1 ay önce spora başladım.. ilk 15 gün; 20 dk bisiklet, 20 dk tempolu yürüyüş olarak kardio yaptım. Son 2 haftada temel hareketler ve yine 30 dk kardio olarak devam ediyorum. 1. ayım bitti. Haftada 4 gün gidiyorum.

    Spora başladığımdan beri şekeri tatlıyı tamamen bıraktım. 1 aydır şeker kullanmıyorum.. Çok çay içiyorum. büyük kupa bardağa 5 şeker atardım :) tatlı bilmemne onları saymıyorum bile. Hepsini bitirdim artık.

    Beyaz ekmeği tamamen kestim. Günde toplasam 3-4 dilim kepek ekmeği yiyorum en fazla.. Gece 10-11 den sonra yemek yiyordum hemen hemen hergün. Onlarıda kestim. Verdiği diyet programına uymaya çalışıyorum.

    Sadede gelirsem; 1 aylık bu kadar diyet ve spora rağmen ne kilomda ne de göbekte en ufak değişiklik olmadı. Anlam veremiyorum bir türlü. Hocaya sordum böle böle diye, 15 gündür body yapıosun kasların su tutmaya başlamıştır o yuzden verdiğin kilon belli olmuyor dedi. Ama gözle görülen bişey olmadığı için tuhaf geldi bana.

    Fikri olan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Günlük alınan kalori > Günlük kalori ihtiyacı----> kilo alırsınız.
    Günlük alınan kalori = Günlük kalori ihtiyacı---->kilo sabit kalır.
    Günlük alınan kalori < Günlük kalori ihtiyacı---->kilo verirsiniz.

    Formül çok basit, kilo veremiyorsanız aldığınız kalori miktarını azaltacaksınız demektir. Hocanız beslenme hakkında hiçbir şey bilmiyor. Eğer kilo kaybı olmadıysa verdiği diyetten 300 kalori kadar eksiltip devam edin. Protein sabit kalsın, karbonhidrat ve yağlardan eksiltin. Kilo kaybı başlayacaktır. Kolay gelsin.
     
  3. kagankarakas06
    Offline

    kagankarakas06 Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    kepek ekmek yerine sabahları eti lifalifi öneririm sütle yediğinde tok tutar çay çok içiyorsan yeşil çaya dönmeni tavsiye ederim yağ yakıcı bir özelliği var metabolizmanın hızlanması için öğünlerini arttır fakat az az ye yani öğlen yiyeceğini 4 e böle 4 de 3 ünü öğlen ye 4 de 1 ini 2 saat sonra ye aç kalmazsın ama yediğin için metabolizman hızlanır çok az kalori alırsan bu ters etki yappark metabolizmanı yavaşlatıp kilo vermeni engelleyebilir
     
  4. mertakpolat
    Offline

    mertakpolat Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    10
    Yağlı pek yemiyorum.. Karbonhidrat olarakta meyveyi baklagilleri kepek ekmeğini vs. azaltıcam ozman anladığım kadarıyla..
    --- Mesaj birleştirildi, 27 Kasım 2013 ---
    hocam lifalifin içinde şeker var, hoca sıfır şeker olarak diyet verdi.. Gerçi meyvelerin içindede var ama.. Bir sıkıntı olmaz herhalde..
     
    Son düzenleme: 27 Kasım 2013

Sayfayı Paylaş