Göğsün iç kısımları

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve GallienoFerri tarafından 19 Nisan 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. GallienoFerri
    Offline

    GallienoFerri Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    31
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    Merhaba arkadaşlar,
    9 aydır vücut geliştirme yapıyorum. İlk ay hariç düzenli olarak Bench Press, ayrıca yine 2.aydan itibaren değişmeli olarak Incline Bench Dumbbell Press ve Incline Bench Press yapmaktayım. Göğüs ölçüm başlangıçta 94 idi, şu an tam olarak 100 cm. Dış kısımlar iyi gelişmesine rağmen, iç kısımlar istediğim gelişmeyi gösteremedi. Okuduklarımdan Bench Press hareketini geniş değil de dar olarak yaparsam iç kısımlarda ilerleme kaydedebileceğimi öğrendim ve bunu uygulamaya karar verdim. Fakat gördüm ki, dar Bench Press yapmak göğüsten ziyade triceps bölgesine daha fazla yarar sağlıyor. Benim sorum şu: Bench Press'i geniş yapmaya düzenli olarak devam edersem, belirli bir süre sonra iç kısımlara etki etmeye başlar mı yoksa bunun tek çaresi dar tutuş yaparak çalışmak mı? Bu konuda bana yardımcı olursan çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş