Göğüsteki kızarıklıklar lütfen yardım..

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve egemennn tarafından 5 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Arkadaşlar evde çalışıyorum yaklaşık 7 ay önce 105 kiloydum 70 kilo oldum 35 kg verdim spor ve düzenli beslenme ile..bu kızarıklıkların proteın tozuyla ılgısı var mıdır kilo vermeden önce vardıyı hiç dıkkat etmedım ama sırtımda vardı sanırım doktora gıtmeyı dusunuyorum ama bu konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi teşekkürler (spor yaparken terleyince daha çok oluyorlar gibi geliyo)
     

    Ekli Dosyalar:

    • image.jpg
      image.jpg
      Dosya Boyutu:
      81 KB
      Görüntüleme:
      40
    Son düzenleme: 5 Şubat 2014
  2. ensiferum
    Offline

    ensiferum Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    cilt kuruluğundan olabilir
     
    egemennn bunu beğendi.
  3. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    teşekkürler bunun için bildiğiniz iyi bi krem var mı önerebileceginiz ?
     
  4. ukakac
    Offline

    ukakac Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2014
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba,

    Düşüncem:
    Hormonal ve genetik durumunuz nedir bilemiyorum, ancak sebebi aşırı terlemeden gibi gözüküyor. Ben de şu anda L-Carnitine kullanıyorum ve yoğun bir kardiyo programım var. L-Carnitine beni normalin üzerinde terlettiği için t-shirtümde kuru yer kalmıyordu. Ardından da ağırlık antremanına geçtiğim için üzerim uzun süre o şekilde kalıyordu. Bundan dolayı bende de sivilce oluşmuştu.
    Çözüm Önerim:
    Üzerinize pamuklu ve bol şeyler giyin. Antremandan sonra mümkün olan en kısa sürede duş almaya özen gösterin. Önce vücudu kalıntılardan arındırmak, daha sonrasında duş jeli/vücut şampuanı kullanmak gerekiyor. Vücudunuzu yıkarken fırçalama ve ovalama gibi işlemler yapmayın. Cildinizi sert bir şekilde ovalamak iltihabı artırır ve sivilce oluşumunu kolaylaştırır. Duş sonrası da yağsız nemlendiricileri tercih edebilirsiniz. Ayrıca eczanelerde Ketoral diye bir şampuan var, şiddetle tavsiye ediyorum.
    [​IMG]
     
    egemennn bunu beğendi.
  5. savasbaris
    Offline

    savasbaris Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Eskisehir, Turkey
    Kardesim cildiyeye gitmeni tavsiye ederim sana.en uygun ilaci.orda yazicaklardir zaten.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    egemennn bunu beğendi.
  6. Ferhat_V
    Offline

    Ferhat_V Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2010
    Mesajlar:
    145
    Beğenileri:
    81
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    istanbul
    bol su iç fazla protein alma 1 haftada düzelebilir..ama yinede için rahat olması için doktora git.
     
    egemennn bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş