göğüslerimi nasıl kaslı yaparım?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve bora95 tarafından 25 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. bora95
    Offline

    bora95 Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    göğüsümdeki yağları nasıl eritebilirim dumbell fly hareketi var ama oda bir yere uzanıp yapmak lazım evdede o tarz bişey yok
     
  2. freerunning
    Offline

    freerunning Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2013
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    spora başla evde olacak pek iş degil
     
  3. NEBUKADNEZAR
    Offline

    NEBUKADNEZAR Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2013
    Mesajlar:
    558
    Beğenileri:
    245
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    Aynı sorun bende de var.Ama ben ilk önce kas kütlemi mümkün olduğunca arttırıp yağ yakma ve sonrasında şekillendirme işini en sona bırakmayı düşünüyorum.Ama amaç yağ yakmaksa,belli kalorili bir diyet uygulayacaksın.günlük kilon 80 ise 45-50 gram yağ alacaksın.vücut zaten bu 40-45 gram aldığın yağı yakacaktır.Üzerine sen sağlam 1 saat kardiyonu yaparsan o kardiyoda ortalama 30-35 gram yağ yakacaksın interval kardiyo yaparsan.(hızlı yürüme olabilir koşma değil uzun sürekli hızlı modda yürüme),ya da hitt yapabilirsin 1dk mümkün olduğunca(en zor dirençte) hızlı bisiklet pedal çevirip ardından(ortalama ya da düşük dirençte) 30 sn yavaş şekilde pedal çevirerek bu şekilde 30-35 dakika kardiyo yapabilirsin.Neyse sonuç olarak vücut senin aldığın günlük40-45 gramı orta hareketlilikte bir hayatın varsa yakacaktır.Üzerine yaptığın kardiyo ve kardiyo sonrasında da vücut yağ yakımına devam edeceğinden bir 35-40 gram da o gün içerisinde yakacaksın.Sonuç olarak yağ almadan günlük 35-40 gram yağ yaktıkça,10 günde 350-400 gram yağ,1 ayda 1 kg yağ yakabilirsin.Ama vücut yorulur hergün kardiyo yaparsam dersen,2 günde 1 yaparsın bu şekilde de 2 ayda 1 kg yağ yakmış olursun.

    Beslenmede bol sebzeli yemek,karbo miktarı az,yağ miktarı dediğim gibi 45-50 gram(1/3 ü tekil doymamış yağlar(kuruyemiş ceviz badem fıstık)),tavuk göğüs eti bolbol(yağ yok).bol bol az yağlı yoğurt.Sabah kalkınca 3 yumurta+100 gram yörsan lor peyniri ile teflon tavada yağsız omlet.Yanına 100 gram yoğurt üzerine yeşil çay.(Bu arada alabiliyorsan cla al hardlinenin clası 100 tablet 50-60tl mi neydi yemeklerden yarım saat önce al iş görüyor,vücudun yağ edinmesini yağ depolamasını mümkün mertebe engelliyor)Yatmadan 1-1.5saat önce light beyaz peynir.Bunları yap,kardiyonu yap pilavdan makarnadan mümkün mertebe uzaklaş,alacağın karbonhidratı baklagiller,sebze yemeklerinden alsan yeterlidir.Şekerli ürünler tatlılar uzaklaş.Yazın akşam 8,diğer mevsimler akşam 7 den sonra karbonhidrat yönünden zengin hiçbirşey yeme.Karnın açıkırsa da git beyaz lebleli al onu ye,tok tutar,protein oranı da kuruyemişteki yağ-protein oranı açısından çok çok iyidir.
     
  4. seytantuyu
    Offline

    seytantuyu Özel Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.611
    Beğenileri:
    1.153
    Ödül Puanları:
    123
    Derğerli Üyemiz

    Lütfen arama yapmadan başlık açmayınız.

    Arama Kelimeleri: Göğüs, yağ yakımı,
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş