göğüslerimi nasıl şekillendirebilirim ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve captctlk tarafından 10 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. captctlk
    Offline

    captctlk Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    herkese iyi günler iyi çalışmalar arkadaşlar

    ben 185 cm boyunda ve 83 kilo biriyim. yaklaşık 1 yıldır spor yapıyorum .

    yağ yakımı sonrasında kas kütlesi kazanma çalışmalarına başladım fakat bir türlü göğüs bölgemi düzeltemedim.

    göğüs programım

    bench press 3*10

    dumbell fly 3*10

    incline bench press 3*10

    incline dumbell fly 3*10

    pullover 3*10

    genel olarak cardiyo çalışmalarımı aksatmıyorum. haftada 4 gün spora gidiyorum bunun bir günü kardiyo çalışması oluyor.

    programımdamı bir yanlışlık var anlamadım.

    göğüslerimi şekillendirmek için ne gibi tavsiyelerde bulunabilirsiniz ?

    göğüs programıma ek olarak önerebileceğiniz hareketler varmı ?

    yanlış bir yere konu açtıysam özür dilerim

    lütfen anlayışlı olalım ben bu konuyu sizden yardım istediğim için açıyorum buraya. bu spor benim ilgi alanım. severek yapıyorum. ama bir kaç kişinin olumsuz müdahalesi sonucunda konu açarken iyice korkar olduk. benim aklımda daha çok sorular var ama forumda araştırarak bir çoğunun cevabını bulabiliyorum. bu gereksiz bir konu değildir. sadece yardımlarınızı, önerilerinizi beklediğim için açtım bu konuyu. ilgilenen arkadaşlara ve abilerime çok teşekkür ederim. :)
     

    Ekli Dosyalar:

  2. halterman
    Offline

    halterman Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2012
    Mesajlar:
    282
    Beğenileri:
    105
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    body
    bence gögüs en iyi şekli veren dips ve sınav gögüs programın sonunda sınav ve dips eklersen yorulana kadar 3 set cekersen ıyı olur
     
  3. FatihAYYILDIZ
    Offline

    FatihAYYILDIZ Üye

    Katılım:
    31 Mart 2011
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    38
    Spora başlayalı 2.5 ay oldu.180 boy.100 kiloyum.Ne dips var ne şınav.15 gün adaptasyondan sonra bölgesele geçtim.İlk bench pressi 20 kiloyla yaptım.2. sette ağırlık üstümde kaldı.Ama hep ağır bastım.2 ayda geldiğim seviye 4x10 nizamı 65 kilo.+4x 1 yarım 1 tam bench press.Dumbell bench presste ilk 5 kiloydu.Daha dün 25 kilo bastım.Sadece ağır bas.Hareketlerini nizamı şekilde yap.Uykuna ve yemene dikkat et.Şöyle diyebilirim ki.Benim tişörtten belli olmayan yağlı göğüslerim gitti.Yerine kaslı göğüs geldi.Zaten biraz gelişim görünce sende inanıcaksın.
     
  4. captctlk
    Offline

    captctlk Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    her 2 haftada bir ağırlığı arttırmaya çalışıyorum . cable crosover hareketini ayrı olarak eklesem ne gibi faydaları olur sizce bana ?
     
  5. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa

    Değerli üyemiz;
    Başlığınız kilitlenip kapatılmıştır.

    Kilitlenme Sebepleri :
    - Zorunlu pozlar eklenmemiştir ya da eksik pozlar vardır.
    - Hakkınızda gerekli bilgiler verilmemiş ya da eksik verilmiştir.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum resim ekleme kurallarını okuyunuz. Resim ekleme kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş