Göğüslerimde ki yağları nasıl azaltabilirim ? (foto var )

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve asdfasdf tarafından 5 Nisan 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. asdfasdf
    Offline

    asdfasdf Yeni Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben 23 yaşında ,1.80 boyunda ve 81 kiloyum. (daha az kilodaykende bu şikayetim vardı)

    Ergenlikten itibaren göğüslerimin büyüklüğünden şikayetim oldu,bir tanıdık doktora bu şikayetimle ayaküstü göründüm ve kunduracı göğüsü olduğumu söyledi,göğüslerimin o yüzden büyük göründüğünü söyledi.(herhangi bir test ve ultrason olmadı)
    Ancak ben açıkcası jinekomasti olabilirmiyim diye şüpheleniyorum.Evet göğüs çukurum var ama gögüslerim biraz fazla.Beni havuzda,denizde ve yazın dar tişörtler giydiğimde çok dışarı çıkıyor ve rahatsız ediyor.Ekte fotoğraflarımı yolladım sporla da biraz olsun orda ki yağlanmayı azaltabilirmiyim ? (Fitness yapıyorum yaklaşık 2 aydır)

    hangi hareketleri yapsam göğüs bölgesinde yağlanma azalır ? Kas istemiyorum illa arkadaşlar yağlanma azalsın yeter.



    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
     
  2. F50
    Offline

    F50 Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    bölgesel olarak yağları atmak gibi bir durum yok bildiğim kadarıyla. cardio yapıcaksın ayrıca ağırlık çalışmasıda iyi yağ yakar. mesala biraz daha ilerlediğin zaman super set yaparsan daha hızlı yağ yakabilirsin. tabi birde diyet var yağlı yemiyceksin.
     
  3. bycanertk
    Offline

    bycanertk Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    364
    Beğenileri:
    154
    Ödül Puanları:
    53
    önce başka doktora git bi jinekomasti mi diye bi sor ergenlik dönemi hormon maksimizasyonunun olduğu bi dönem madem şikayetler orada başladı doktora önce sor ama zaten vücudun yağlı bence sağlam bi kardiyo ile durumu halledersin.
     
  4. Tolg4Soysal
    Offline

    Tolg4Soysal Üye

    Katılım:
    25 Mart 2010
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    beach press incline pres yana acış dumbell pres ve bir cok göğüs hareketi ile yağlaarı azaltıp kas dokunusu ortaya cıkarabilrsin
     
  5. voyager77
    Offline

    voyager77 Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    benimde göğüslerimde aynı sorun vardı. Göğüsteki yağı hiçberi şekilde eritemiyosun. Ben 2 yıldan beri vg yapıyorum. Göğüs ucumdaki yağ dışında tüm göğsümü kas yaptım. Baktım olacak gibi değil liposuction yaptırdım. Yorumlarda da söylendiği gibi önce bir doktora gidip göğsünde meme dokusumu yoksa yağ dokusumu fazla öğren derim ben. Resimlerden meme dokusu gibi görünüyor.
     
  6. asdfasdf
    Offline

    asdfasdf Yeni Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sağolun arkadaşlar doktora başvurucam önce evet teşekkurler
     

Sayfayı Paylaş