Göğüs ve Sırt çalışırken yardımcı kas grupları ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve fatiko15 tarafından 29 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Kollarım vücudumun gerisinden geldiği için haftada 2 kere çalışıyorum ve bayağı faydasını gördüm ve ilerleme kaydettim.Pazartesi göğüs-arka kol(Göğüs çalışırken pump halde olan arka kola birkaç hareket girmek), Salı sırt-biceps,Çarşamba Bacak,Perşembe Omuz,Cuma Sadece kol.Gördüğünüz gibi günler arası herhangibir kas çakışması yok overtraining adına.Ve ben az çalışınca etki görmeyen biriyim.

    Sırt bitiği zaman bicepse 1-2 hareket 3x8 girerim.Kol günleri de 3-4 hareket 3-4 set girerim ve ağır çalışırım.Sorum şı ki : Sırt ve göğüs günleri kol yuzde kac calısır? Asırı yuklenirim korkusuyla ogun az giriyorum kollarıma ve hiçbirsey hissetmiyorum.Eve gelince pişman oluyorum.
     
  2. colkurduu
    Offline

    colkurduu Üye

    Katılım:
    19 Mart 2011
    Mesajlar:
    675
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    eskıden bende dedın gıbı yapardım doyum almak ıcın sana yegane tavsıyme kas sasırtak ıcın kısa vadede guzel bı proğm ama uzun vadede önermem sıradan baslama proğramları uygundur overtnaın oldunu nerden bılcen lastık asıt salgılanırken kaslar da haberın bıle olmaz :) sanrırm yenı basladın sırtta bıceps gögüste ise press haereklerınde omuz gogusun tum hareketlerı demeyelımde cougu hareketlerde arka kol calsır
     
  3. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Peki en son nezaman bir sırt veya göğüs antremanından sonra biceps veya triceps agrısı hissettin ?
     
  4. CASSER
    Offline

    CASSER Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2012
    Mesajlar:
    373
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Muğla
    Sırt için konuşursam genel olarak çalışması en zor kas gruplarından birisidir. Konsantrasyonu sağlayabildiğin sürece ön koluna çok fazla stres binmeyecektir. Haftada 2 günden fazla kol antrenmanı yapma fazlasi herseyin oldugu gibi zarar . Göğüs hareketlerinde ise özellikle bench press oldukca sistamatik bir harekettir kol omuz karin gogus hatta bacak bile çalışacaktir. Ancak bu durum tricepslerine aşıri yük bindirmez ancak tendonların için fazla kilo sorun yaratabilir gerek senin yanlış yapman gerek kol kaslarinin yeterli güce sahip olmayısı gereği.
     

Sayfayı Paylaş