Göğüs sorunum :(

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve NGMtn tarafından 15 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. NGMtn
    Offline

    NGMtn Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar göğüslerim vücuduma göre çok küçük 2 aydır bb yapıyorum ama çok fazla gelişme göremedim ve belli olcak şekilde kunduracı göğüsüm var ayrıca geçen sene jinekomasti ameliyatı oldum hala orda bi beze var farklı duruyor birinin meme ucu normal diğerinin büyük boşluk var arkadaşlarımda başlamıştım spora şimdi hepsinin göğüsü güzel ama benimki hiç bir türlü güzel gözükmüyor bunları büyük ihtimal geçiremiyeceğim ama göğsüme nasıl hacim kazandırabilirim boşlugu kapatabileceğim kadar kapatmam lazım
     
  2. HangoverBARAN
    Offline

    HangoverBARAN Yeni Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2013
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Özel Güvenlik
    Yer:
    İstanbul
    pectus ekskavatum ... bi kaç aya ameliyatını ben oluyorum hayatımı karartan tek gerçek oldu benim için artık ama benimki baya ilerlemiş . nuss teknigi olunca 5-10 sonra b b baslanabiliyor ama ben ravitch teknigi olucam 1 yıl sonra yardırcam vücudu inşallah . he kardeşim sanada önerim ameliyat olman çünkü bu kunduracı göğüs(pectus ekskavatum) denen illet gün geçtikte artıcaktır cok araştırdım bundan emin ol , internetteki resimlerde videolardaki dereceye kadar gelicek ve göğüsdeki boslugu kas ile doldurma ihtimalin yüzde 0 ' ında altında sana burda gerçekci konuşuyorum çünkü bu hastalık kemik yapısının bozulması ve onunda tek çözümü ameliyattır nokta diyorum
     
  3. zonekings
    Offline

    zonekings Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    aşcı
    Yer:
    ankara
    bende geçen hafta jinekomasti ameliyatı oldum sonuç gayet iyide sol taraf saga göre biraz tuhaf inşallah zamanla düzelir.
     
  4. HangoverBARAN
    Offline

    HangoverBARAN Yeni Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2013
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Özel Güvenlik
    Yer:
    İstanbul
    seninki tamamen farklı bi durum ama tahmin edebiliyorum zor olsa gerek geçmiş olsun
     
  5. Kuzey07
    Offline

    Kuzey07 Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2011
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Vacumm Bell işe yaramaz mı ?
     
  6. HangoverBARAN
    Offline

    HangoverBARAN Yeni Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2013
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Özel Güvenlik
    Yer:
    İstanbul
    şöyle söyliyim imkansız gibi birşey vacuum binde bir işe yarayacak bir yöntem cok az ilerlemiş olanlar için
     
  7. Kuzey07
    Offline

    Kuzey07 Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2011
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    denedin mi ki ?
     
  8. NGMtn
    Offline

    NGMtn Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ozaman ben body yaparak düzeltemicem göğüsleri :(
     
  9. dkemre
    Offline

    dkemre Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2011
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    81
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir
    dostum ameliyat olmasan belki bişeyler önerebilirdim ama. şu an zor yani zorlarsın vücudunu bu da hiç iyi olmaz senin açından.
     

Sayfayı Paylaş