Göğüs Sıkıntısı :(

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve elite35 tarafından 24 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Ya arkadaşlar ben 3,5-4 aydır VG yapıyorum yapmaya çalışıyorum.
    bilirsiniz ilk 1-2 ay pek ağır programlar yoktur. bende de öyleydi karışık program.
    şimdi bölgesel var 1,5 aydır bölgesel giriyorum.
    haftada 1 göğüs var programda ama ben 2 ye çıkarttım. ptesi cuma göğüs giriyorum.
    ama mesela Bench Press hareketinde azami 45 KG girebiliyorum. Girsem dahi göğüse çok vurmuyor yani ağrı hissetmiyorum. en fazla 1-2 dk. sonra hiç çalışmamış gibiyim. diğer hareketlerden sadece üst göğüsü hissediyorum ağrı olarak. Cable Crossover falan hissetmiyorum hareketten 1-2 dk sonra çalışmamış gibiyim. daha yeni daha etkili göğüsü toparlayan sağlam bildiğiniz hareketler varsa yazar mısınız ?

    bir de BUTTERFLY hakkında bilgi verir misiniz iyi hareket midir ?
    omuz yaktığını duydum.
     
  2. Gkhan_D
    Online

    Gkhan_D Guest

    En sağlamları bench press ve dumbbell fly diye biliyorum senin kastettiğin ağrı hareket yapma esnasında yoksa antrenmandan sonraki günlerde ağrı duymadığın konusunda mı ?
     
  3. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Zaten belirttiğim gibi çalışırken ağrı hissetmiyorum hissetsem dahi 1-2 dk sonra geçip gidiyor çalışmamış gibiyim. Özellikle bench press'te en fazla girebileceğim ağırlığa giriyorum ama onda hiç ağrı yok. yaparken dahi.
     
  4. Gkhan_D
    Online

    Gkhan_D Guest

    Kimde oluyor ki benim ağrısa bir göğüste ağrıyordu oda iyice ısındırdıktan sonra geçiyordu sadece kasıldığını hissediyorum o kadar antrenmandan sonraki günlerde ağrı oluyorsa sıkıntı yok.Ben göğüs antrenmanı yaptıktan sonraki günler bayağı bir ağrı giriyordu mesela gelişimi bu gösterir ki antrenmandan sonraki günlerde de en çok göğüs kaslarımda ağrı oluşurdu daha çok da ordan gelişim aldığımı düşünüyorum kas grubu olarak.Antrenman sırasında ya da sonraki günlerde ağrısını hissetmediğim biceps oluyor genelde ama o da gelişiyor, antrenmandan sonraki günlerde oluşan ağrıya bak bence.
     
  5. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Göğüs için temel hareket bench presstir. Eğer yeterince faydalanamadığını düşünüyorsan ya psikolojiktir ya da hareketi yanlış yapıyorsundur.
     

Sayfayı Paylaş