Göğüs ortası kemik çıtlaması.

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve kaka tarafından 9 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. kaka
    Offline

    kaka Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    53
    Arkadaşlar selam, benim sorunum gerçekten ilginç tam göğüs ortası iman tahtası dedimiz yer aynı parmak kütler çıtırdar gibi çıtırdıyor acı ağrı vs yok ama psikolojik olarak kötü hissediyorum. Sanırım bu bigün yine düz barda dips yaptıktan sonra başladı o zaman kollarımı göğüsümü açamamıştım sanki kaslarım çok gerilmişti o zaman bi acı vardı ama şu anda hiç acı ağrı yok sabah kalktıktan sonra bişeye uzandığım zaman yada barfikse asıldığım zaman yani göğüsü uzunlamasına gerdiğimde kütürdüyor nası bi problem olabilir yaklaşık 2 3 aydır böyle
     
  2. ConnorReis
    Offline

    ConnorReis Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2014
    Mesajlar:
    16
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardes o bendede oluyo ara sira vucut calistikdan sonra esniyorum citirdiyor

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    kaka bunu beğendi.
  3. cem baştürk
    Offline

    cem baştürk Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2014
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    nefese dikkat yola devam
     
  4. hitman59
    Offline

    hitman59 Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    Benim 3 4 yıldır böyle bu sene daha fazla olmaya başladı ben de nedenini merak etmeye başladım kötü bir şey diyecek diye doktora gitmiyorum
     
  5. chestbrah
    Offline

    chestbrah Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Ordada eklemler var.ve ayni boyun gibi parmaklar gibi citlayabilir acimiyosa sorun yok devam


    Nasil beslendiginizi ogrenmek icin besin tuketim kaydi alinir bilgi:baris_gezer95@hotmail.com
     
  6. hitman59
    Offline

    hitman59 Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    Alıştı artık acımıyor :)

    Xperia Z3 Compact ile gönderildi.
     
  7. çaylak58
    Offline

    çaylak58 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    449
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Konu acacaktim bununla ilgili arastirdim buraya yazmaya karar verdim.
    Ayni sorun bende de var bir seneden fazla oldu . Bende yirtilma hisside oluyor bazen . Parmak citlatir gibi citlatabiliyorum . Sol omuz ve gigus sabitken sag tarafi oynatinca ya da tam tersinde de oluyor ve yukari esnerken . Bir de tam kalbimin ustu agriyor . Kalp ile ilgili degil eminim . Kardiyolojiye gorundum . Acaba iltihap olabilir mi ?

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  8. ulvi.01
    Offline

    ulvi.01 Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Nefes darlığı oluyor mu beyler
     
  9. hitman59
    Offline

    hitman59 Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    ben de olmuyor


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. ulvi.01
    Offline

    ulvi.01 Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Anladım kardeşim benimde boynum düzleşmişti gittim doktora egzersiz verdi duruş bozukluğu varmiş. Nefes alırken zorlaniyordm o geçti, göğüs bölgesinde başladı inş oda geçer. Şöyle bagliyim benimde gögsüm hep çıtlar duruş bozukluğuyla alakalı olabilir diye dusunuyorum.
     

Sayfayı Paylaş