Göğüs Kaslarında Gerileme!!!

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve dealbaz tarafından 25 Nisan 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. dealbaz
    Offline

    dealbaz Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba arkadaşlar , bundan 1,5 ay öncesinde bench presste 80 kg giriyordum .Daha sonra 1 ay kadar ara vermek zorunda kaldım...bu bir ay içerisinde göğüs kaslarımda baya bi kücülme oldu iki hafta önce tekrar başladım şuan kendimi toparladım sayılır hatta bazı haraketlerde ağırlık artışı dahi yaptım ancak bench te anca 60 kg basabildim son idmanda bu durumu toparlamam için ne yapmamı önerirsiniz!!!...

    yaş yeni 19 oldu :) kilo 75 boy 180
     
  2. Ec0
    Offline

    Ec0 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    434
    Ödül Puanları:
    0
    60 basıyosan ağırlıkları artır mesela ilk set 60 bas 2. set 65 yap
     
  3. dishiwelet
    Offline

    dishiwelet Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    887
    Beğenileri:
    515
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    fitness antrenörü
    Yer:
    antalya
    piramit sistemi deneyebilirsin forumda bu konu mevcut inceleyebilirisin
     
  4. SAVAŞ74
    Offline

    SAVAŞ74 Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.329
    Beğenileri:
    1.281
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    ben de 15 gün ara verdim, yav çok feci bir spor bu, çok nankör...
    şu anda ikinci antreman günüm geldi ama hala göğüslerim bastırınca yanıyor.
    sanırım 2 gün daha erteliicem.
    ben alışmasını bekliyorum. zira kaslar eski gücünü yitirmiş durumda, eski gücüne kavuşması için biranda zorlarsan ters tepki alabilirsin. 60 basabiliyorsan üzülme, 60 bas. sonraki antremanda 65 denersin. sonrakinde de 70...yeterki iki antreman arası kendine yeterli dinlenme ve beslenmeyi sağla...60 gün ara vermişsin, bi 10 gün daha beklemekten sorun çıkmaz.
     

Sayfayı Paylaş