Göğüs Kaslarım Geriledi!!

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Turbegi tarafından 2 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Turbegi
    Offline

    Turbegi Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1 ay body gittim. Sonra hocaların isteksizliği ve salonda bazı durumlar sebebiyle bodyden ayrıldım. İki tane dumbell aldım. 1 aydır da evde çalışıyorum.

    Şu linkteki programı uyguluyorum;

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-dumbell-ile-ali-ma-t8567.html

    Ancak farkettiğim body'yi bıraktıktan sonra Göğüslerim indi yada bana öyle geliyor bilmiyorum.

    Programa yeni göğüs hareketleri mi ekliyeyim yoksa setleri mi artırayım?

    Yardımı dokunanlara şimdiden teşekkürler.


    Not: 7.5 kglik 2 dumbell ile çalışıyorum.
     
  2. Deja Vu
    Offline

    Deja Vu Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Dostum bence sıkıntı yapma olayı kafanda bitirirsen.Bu işi başarırsın demektir kendine uygun bir program bulup YAPAR''ım dersen bu iş olur sabır çok önemlidir sabır olmadan hiç birşey elde edemezsin fazla sorun etme derim.
     
  3. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    göğüs takıntın var ise plyo push up ve power push up ekle derim çalışmana, dumbbell bench press dar tutuşu çıkararak. ya da 1. ayında olduğun için incline push up deneyebilirsin. ancak kesinlikle dumbbell flye yapmayı bırakma ve bu harekete gerekli önemi sonuna kadar göster. 7.5 kilo ile bu hareketi doğru bir şekilde yaparsın zaten.
     
  4. murat2
    Offline

    murat2 Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Ek olarak şınav antremanları ekleyebilirsin ;) Beslenmenede dikkat et
     

Sayfayı Paylaş