Göğüs Kaslarım Eksik

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Serikan tarafından 23 Şubat 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Serikan
    Offline

    Serikan Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2016
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    5 aydır Vucut Geliştirmeyle Ilgileniyorum Guzel Bir gelisme kaydettim fakat gogus Kaslarim goruntu olarak Basladigim gibi resmen Sadece Sertlesti ve sekil aldi Hacim yok yapabildigim Max Kiloyla 4x12 Yapiyorum
    Bench Press
    Incline Bench Press
    Dumbel Fly
    Dumbell Press
    http://i.hizliresim.com/ljYl1E.jpg
     
    Son düzenleme: 23 Şubat 2016
  2. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Göğüs kasların genetiğinde biraz zayıf olabilir fakat bunu şu seviyede anlaman mümkün değil. Daha çok yolun var.
    Ağırlığı biraz daha arttırıp tekrarları 6 ile 10 arasında yapmayı dene.
    Beslenmende sıkıntı da olabilir, http://www.bodyforumtr.com/forums/beslenme.24/ bölümüne göz atman faydalı olur.
     
  3. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenileri:
    1.888
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    4x12'nin dışına çıkıp farklı çalışma stilleri deneyebilrisin. piramit sistem yapabilirsin ya da düşük tekrarlar ile çalışabilirsin. göğsünde ufak bir jinekomasti problemi var ayrıca , ergenlikteysen düzelebilir.
     
  4. Serikan
    Offline

    Serikan Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2016
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Ozaman Piramit Sistemi Deniyeceğim bir Süre Umarım Etkisi Olur :D Ve Gogus Uclarındaki Sorun Ergenlikten Dolayı Demişti Doktorda. Teşekkür Ederim Yardımlarınız İçin.
     
  5. Ömer Alken
    Offline

    Ömer Alken Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2014
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben sırta ağırlık koyarak 12-10-8 şeklinde piramit set gibi sürekli ağırlık arttırıp tekrar azaltarak çalıştım. Ayrica ağırlıklı yine piramit set şeklinde dips yaptım. Bana sorarsan benchpress ve fly harektlerinden çok daha yoğun gerilim ve kasılma hissederdim. Hacim kazanmam da çok faydası oldu. Deneyebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş