Göğüs hareketi-protein ve setler doğrumu ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve gnnc144 tarafından 3 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. gnnc144
    Offline

    gnnc144 Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2011
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    öğrenci
    İyi forumlar arkadaşlar bir kaç sorum olucaktı zaman ayıranlar için şimdiden teşekkürler ;

    • göğüs-on kol günümde , göğüs için bar ile press leri yaptıktan sonra dumbell larla pressleri yapmalı mıyım ?Ve bir arkadaşımın deyişini söylüyorum bana mantıksız geldi de alt ,üst göğüs ve düz press aynı gun yapma veya üst çalış ,belli olsun sonra diğerlerini çalış dedi ne dersiniz bana mantıksız geldi.
    • her antreman öncesi (haftada 3) başlamadan önce koşu + mekik ile başlıyorum , mekik için yıkılan enj fazla olması gerektiğini okumuştum.
    • 3 set yapıyorum 12 -10-8 , setlerin tekrarı azaldıkca ağırlığı azaltıyorum ne dersiniz?
    • sadece antreman sonrasında protein tozunu kullanıyorum.Tavsiyeniz ?
    • Her türlü tavsiye,öneri,şikayet, lere açığım
      Teşekkür ederim şimdiden iyi forumlar , hayrlı aksamlar :)
      weightlifter
     
  2. serdar2
    Offline

    serdar2 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Purchase
    Yer:
    Avusturya
    Cok profesyonel olmadigin veya cok buyuk bir eksigin olmadigi surece , decline gereksiz bence.

    Ayni gun hafta 1: incline barbell press, dumbell flat press
    hafta 2: incline dumbell press , barbell bench press.

    yaparak dengeyi cok iyi sekilde saglarsin.
    Mekik konusuna gelince, genelde bel ve karin en son calistirilir. Duzgun yapilan bir gogus idmaninda daha fazla enerji gereklidir ayrica.

    Alintidir:

    A study done in the January 2007 issue of Muscle and Fitness found that a group who performed a 6 rep max squat set did significantly less weight if they trained abs before doing the squats.
    It was obvious that if you train your abs first, you won't have the core strength necessary to do certain leg exercises that require a fair amount of core strength.




    Yani 2007 de Muscle ve Fitness de yapilan calismada goruldu ki, 6 tekrarli max agirlikli squat yapan grup eger squattan once karin calistilar ise, Gozle gorulur bi dusus yasadilar. Eger karin egzersini ilk olarak yaparsaniz, bacak calismalari icin yeterli cekirdek gucunu bulamiyabilirsiniz.


    burdan cikan sudur. Karinve bel kaslari Core kaslardir, yani merkezi kaslardir denge kaslaridir. Eger bunlar yorgun olursa, butun vucudumuzu etkileyebilirler.


    antreman sonrasi protein tozu idealdir. Eger ogunlerinde protein eksikligi olacagini dusundugun zaman, gene icebilirsin ama oncelik beslenmededir.
     
    Son düzenleme: 3 Aralık 2012
    dishiwelet ve gnnc144 bunu beğendi.
  3. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    Antrenaman sistemini tam bilmiyoruz ancak Göğüs biceps çalıştığına göre sanırım günde 2 bölge çalışıp haftada 3 gün gidiyorsun salona. Öncelikle göğüs doldukça zaten alt göğüs çıkar zamanla olacak sabırlı olmalısın. Kendi göğüs antrenmanımı yazayım sen bak.
    Bench press
    İncline benc press
    Dumbell fly
    Pullover
    Bench dips
    4x12 10 8 6 şeklinde ağırlık arttırarak yapıyorum.

    Koşu ile başlaman mantıklı en azından vücut ısınır ancak çok hızlı ve nefes nefeseden ziyade hafif ve kısa bir koşu daha iyi olacaktır. Karın hareketlerini antrenman sonuna al bence nede olsa kas çalışıyorsun bazı bölgelerdeki verimini azaltabilir.

    3 set yapıyorum 12 -10-8 , setlerin tekrarı azaldıkca ağırlığı azaltıyorum ne dersiniz? sanırım ben yanlış okudum yada sen yanlış yazdın set tekrarı azaldıkça ağırlığı da azaltırsan kaslardaki zorlama iyice azalır. Yıpranmayan kaslar gelişmez bu şekilde hacim alman azalır.

    Naçizane görüşüm setleri azaltırken ağırlığı arttırman. Bu çalışma tarzına piramit sistemi deniyor.Forumda araştır bende şu anda bu sistemi uyguluyorum.

    Beslenme düzenin iyi ise zaten antrenman sonrası 1 ölçek whey sana misli ile yetecektir.

    İnşallah sana yardımcı olabilmişizdir.
    Saygılarımla...
     
  4. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    bir hafta ağırlığı barlara verirsin bir sonraki hafta ağırlığı dambıla verirsin...arkadaşın bu noktada haklı.
     

Sayfayı Paylaş