göğüs hacmi sorunu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve mirackoc61 tarafından 15 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. mirackoc61
    Offline

    mirackoc61 Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    5 aydır bodye gıdıorum göğüslerım vücuduma gore cok hacımsız kalıor hocaya soyledım kılo alman gerekıor dedı 1.70 boyum var kılom 60 5 6 kılo aldım bu surede
    Proteın tozu alıp sadece gogus antremenı yaptığım gun antremandan once ve sonra alma fıkrı var kafamda sızce bu doğru olurm u
     
  2. By CrAzY
    Offline

    By CrAzY Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2013
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Protein tozu alacaksan her antreman günü sabah kalktığında ve antremandan hemen sonra içmen gerekiyor.Sadece gögüs gününde protein tozu içmeyle bir yol katedilmez.
     
  3. Aranel
    Offline

    Aranel Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.009
    Beğenileri:
    611
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Proteine ihtiyacın olduğu kadar, günde harcadığın kaloriden fazlasınada ihtiyacın var. sadece protein alırım olur diye düşünme. protein sadece yardımcı. ihtiyacından fazla kalori almadıkça büyüyemezsin. her hafta aldığın kaloriyi 500 arttır taa ki kilo almaya başlayana kadar. kilo almaya başlayınca o seviyede kal. kilo alman durunca tekrar 500 kalori kadar arttır. ve sabret. göğüs zaten zor gelişen kas grubu.
     
  4. Erkan90
    Offline

    Erkan90 Üye

    Katılım:
    20 Mart 2013
    Mesajlar:
    151
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    28
    bence protein kullanımı antremandan sonra ve yatmadan önce daha iyi, ben öyle yapıyorum. sabahları zaten süt yumurta yulaf vs derken gerekli protein alınıyor onun için bence en gereksiz zaman sabahlarıdır.
     
  5. coke
    Offline

    coke Yeni Üye

    Katılım:
    27 Mart 2013
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Izmir
    sabah hemen uyanınca kahvaltını yapıp,onları sindirip,proteini kaslara yollayıp,katabolik reaksiyonları durdurup,kasları besleyebiliyorsan 10 dakika içinde seni tebrik ediyorum sen bir robotsun.

    düşüncen yanlış.sabah almanın amacı gece boyu besinsiz kalan vücudu hemen beslemek ve katabolik reaksiyonların önüne geçmektir.ne kadar geç alırsan o kadar zararın olur.yediğin öğünü sindirmen için sabah 1 saat harcarsın en az uykudan kalktıktan sonra ama whey alsan 10 dakika içinde kasların beslenmeye ve güne hazırlar.

    en iyi sistem antreman öncesi yarım,sonrası yarım,gece bir sabah birdir bana göre sizi bilemem.ama ben bundan çok verim alıyorum.
     

Sayfayı Paylaş