1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Göğüs Eşitsizliği

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve Alfonso_ tarafından 19 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba Arkadaşlar;

    Yaklaşık bu sporu 8 aydır yapıyorum 8 ayda 42 kilo verdim.Haliyle hızlı kilo verince vücutta sarkmalar meydana geldi.Vücuttaki sarkmaları birazda olsa toparladım.95 kilodan 52 kiloya kadar düştüm.1.76 boyundayım ve tekrar kilo almam gerekiyor.Göğüsümdede bir eşitsizlik görüyorum gibi bana önerileriniz nelerdir?Şimdiden teşekkürler :) 20150519_191245.jpg
     
  2. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    yokmu tavsiyesi olan ??
     
  3. baranyo
    Offline

    baranyo Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2012
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    28
    sencede fazla kilo vermemişmisin ? günlük kalori miktarını arttır proteini arttır ve spora agırlık ver
     
  4. mavi düşler
    Offline

    mavi düşler Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bayan
    Merhabalar tebrik ederim gerçekten kayda değer bi kilo kaybı beslenme ve antreman programını öğrenebilir miyim?
     
  5. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Teşekkürler :) Aslında öyle düzenli bir beslenmem olmadı açıkçası şeker un tuzu kestim gece karbonhidrat çok az aldım ekmek pek yemedim yani kaloriyi düşürdüm.Şuanki yağ oranım %4.4
    başka tavsiyesi olan
     
  6. furkan4114
    Offline

    furkan4114 Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    ben en çok neden bu kadar kilo vermek istedigni anlamadım biz kilo almak için bi yerlerimizi yırtıyoz sen 95 ten 52 ye düşmüşsün gerçekten şaşılası bir durum. yani neden 70 veya 65 gibi bir rakamda durmadın veya duramadın mı naptın :D
     
  7. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Hiç sorma kardeş 60 kiloya geldiğimde bırakacaktım sonra birkaç sebepten ötürü kilo vermem durmadı şimdide almaya çalışıyorum :)
     
  8. Alfonso_
    Offline

    Alfonso_ Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1.058
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Bay
    Güncel!
     
  9. rhyu23
    Offline

    rhyu23 Üye

    Katılım:
    12 Nisan 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    13
    Bence bu yağsız raddeye gelmen güzel bi şey .Olumsuz yanları da var tabi fakat gelişimini çok daha rahat farkedeceksin ve bulk yaparken çok dikkat etmene gerek kalmicak.Ben bulk yapmanı öneririm biraz.Hem vücudun kasla doldukca derin zaten sıkılaşmaya başlicak .Hızlı bir süreç olmicak fakat vücudun bu kadar yağ açığı olduğu için ilk aylarda düzenli beslenirsen bence 6 ayda yine 60lara çıkmayı bekleyebilirsin.
     

Sayfayı Paylaş