Göğüs+Biceps &Kanat+Biceps

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve _Fabregas_ tarafından 6 Ekim 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. _Fabregas_
    Offline

    _Fabregas_ Üye

    Katılım:
    29 Mart 2009
    Mesajlar:
    431
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Pazartesi göğüs+biceps çalıştıktan sonra Cuma günü tekrar kanat+biceps çalışmak istiyorum nasıl olur sizce

    dip not:5 aydır bu sporu yapıyorum
     
  2. skilful
    Offline

    skilful Yeni Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    469
    Beğenileri:
    158
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    _Fabregas_ ilk önce tam bir programını yazsan hangi gün hangi bölgeyi yaptığını falan öyle daha sağlıklı yorumlarız.anlaşılan bicepsleri geliştirmek istiyorsun ve daha fazla ağırlık vermek istiyorsun aslında 5 aydır bicepslere aynı programı uyguluyorsan bicepsler için farklı bir program yapıp kaslarını şaşırtabilir ve ölçü alabilirsin hemde haftada 2 kere biceps uygulamana gerek kalmaz sanırım bicepsleri sırt gününe koyup bacağı erteliyiceksin ama bacak sandığından önemli bir kas grubudur.bacak çalışanların diğer kasları çalışmayanlara oranla daha hızlı gelişmektedir bunu unutma.
     
  3. building
    Offline

    building Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Sitedeki hocalarımız daha detaylı ve dogru bilgi verecektir, fakat ben hacim çalışmalarında fazla tekrarın iyi olmadıgını düşünüyorum. Bence haftada 1 kez, yüksek ağırlıklarla, 6 tekrardan uygulamalısın ve haraketleri mümkün oldugunca yavaş yapmalısın..

    Ha birde şöyle birşey yapabilirsin ;

    Mesela p.tesi göğüs-biceps çalıştın, cuma günü sırt çalışmalarında bicepsleri ekliyecek türden haraketler yapabilirsin. Mesela barfiks bicepsleri etkiliyor.

    Haraketlerin etkilediği kas gruplarını detaylı araştırıp programı ona göre düzenleyebilirsin..
     

Sayfayı Paylaş