Göğüs Antrenmanları Arasındaki Çalışma

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Rjtmjx tarafından 5 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Rjtmjx
    Offline

    Rjtmjx Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2015
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Yer:
    KHO
    Arkadaşlar benim Salı günkü göğüs antrenman programım aşağıdaki gibi. Cumartesi günü tekrar aynı göğüs programını uyguluyorum. Aradaki günlerde de evde normal şınav setleri yapsam yanlış mı yapmış olurum ?

    Bench press: (60kg x12) (65kg x10) (70kg x8) (72kg x6) (75kg x4)
    Incline bench press: (50kg x12) (55kg x10) (55kg x8) (60kg x6)
    Decline bench press: (50kg x12) (55kg x10) (55kg x8) (60kg x6)
    Dumbbell incline bench press: (15kg x10) (15kg x8) (15kg x8) (15kg x6) (15kg x6)
     
  2. Gökmen Keskin
    Offline

    Gökmen Keskin Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Zonguldak
    haftada 2 gün göğüs gelişimi için gayet yeterli bence aradaki vakitlerde göğüsünü dinlenme vakiti verirsen daha yararlı olur ayrıca program sadece temel press hareketlerden oluşuyo bunun yerine 2 press 2 izole hareket yapman daha iyi olabilir dum. fly ve cablecross ekleyebilirsin. Şınavıda göğüs antrenmanların sonunda 4*max. şeklinde yapabilirsin
     
    Rjtmjx bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş