göğüs antrenmanında 3 pres arası 2 açma hareketi??

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve corpuss tarafından 23 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. corpuss
    Offline

    corpuss Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Bench Press------ 12(50kg)-10(60kg)-8(70kg)-6,7(85kg) tekrar
    Cable Crossover-------------(15kg)-10(20kg)-8(25kg)-6,7(30kg)
    Incline Dumbbell Bench Press---- 12 (12kg)-10(14kg)-8(16kg)-6,7(20kg) tekrar
    kelebek açış
    Dumbbell Bench Press----(14kg)-10(16kg)-8(18kg)-6,7(22kg) tekrar

    arkadaşlar 5 hareketli bu gögüs antrenmanı çokmu ağır olur görüşlerinizi bekliyorum.
     
  2. builtman
    Offline

    builtman Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    281
    Beğenileri:
    240
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    pazarlama iletişimi uzmanı
    Yer:
    Istanbul 216
    Göğüs antremanlarında bazıları için bir itiş bir açış daha uygun görülmektedir. Ama her zaman değişiklik, şaşırtma ve vücudu dinleme önem arz ediyor.
    Ben bir press bir açış çalışırken son 3 haftadır incline dumbell ve dumbell bench press'i arka arkaya giriyorum, deniyorum..
    Bu program fazla ağır değil kanımca ama tabi ki vücut tipini, spor geçmişini, programının bütününü ve hedeflerini bilmek ve ortak bir noktada buluşturmak lazım.

    Bu arada 85kg ile 6-7 tekrar bench yapabilirken nasıl oluyor da sadece 20kg+20kg incline dumbell yapabiliyorsun? Üst göğüs çok mu zayıf yoksa sen mi zorlamıyorsun kendini?
    Benden son olarak bir tavsiye, son hareket olarak dumbell bench yerine pullover ile göğüs antremanını bitirmeni tavsiye ederim.
     
  3. corpuss
    Offline

    corpuss Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    açıkçası çok zorlamak istemiyorum. üst göğüsümde biraz zayıf diye düşünüyorum.
     

Sayfayı Paylaş