Göğüs antrenmanı yardımı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve bacakcalis tarafından 5 Ocak 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. bacakcalis
    Offline

    bacakcalis Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Herkese merhaba dogru yere acmadiysam konuyu kusura bakmayın arama yaptım fakat bulamadım yararlı bi bilgi .
    Bölgesel calisiyorum bir bucuk ay oldu bodye baslayali vucudumda en eksik bölgem göğüs bölgem .göğüs antrenmanım şöyle
    Bench press 10 8 6
    Ust gogus press 10 8 6
    Kelebek sikistirma 10 8 6


    Evet uc hareket var salonda hocamizin asmış oldugu ve bize soylemis oldugu programlarda .yani bu hareketler yeterlimidir sizce .
    Vede diger bolgelerim biceps sirt triceps omuz, göğüse nazaran daha gelişmiş .ben orantiyi yakalamak istiyorum .
    Şöyle bir sorum olacak:
    O gün (gogus antrenmani gunum ) salondan sadece göğüs calisip ciksam sizce daha cok verim alirmiyim .??
    Ha bu arada hareketlerin hepsini nizami ve maximum agirlikli yirmi yirmibes saniye dinlenerek yapiyorum .
    Skıntı nerde bu isi bilen birileri biseyler soylerse sevinirim .
    Ayrica göğüslerim sanırım genetiğimden dolayı hacimsizler .
    Boy 177
    Kilo. 68
     
  2. bacakcalis
    Offline

    bacakcalis Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Kimse görmedimi konuyu acaba?
     
  3. HouseMafia
    Offline

    HouseMafia Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2013
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Dinlenme süresini biraz daha arttırmalısın.
     
  4. th_arrow
    Offline

    th_arrow Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2014
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Haftada her bölgeyi 1 defa çalış daha 1.5 ay olmuş 1 defa çalışma fazlası ile yeterli pazartesi-çarşamba-cuma olarak 2 bölge çalış bunlar genelde göğüs kol - omuz bacak - sırt triceps oluyor yani ben öle yapıyordum
    Göğüs gelişimi için hareketlerde ağırlıkları artırmaya bak göğüs yüksek ağırlık isteyen bir kas grubudur özellikle presslerde 1.5 ay için bence 4 hareket yapmalısın
    Bench press 4*8
    Dumbell fly 3*8
    İncline Bench press 4*8
    Butterh fly 3*8

    Bu program yeterli 2 ay öle yap daha sonra bir iki hareket değiştirip 5 harekete çıkarsın
     

Sayfayı Paylaş