Futbol ve Fitness

Konusu 'Diğer Spor Antrenmanları (Yüzme, Futbol vb)' forumundadır ve Oğulcan Demir tarafından 26 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Oğulcan Demir
    Offline

    Oğulcan Demir Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar

    16 yaşında, 1.75 boyunda, 60 kiloda olan bir sporcuyum. Boyuma göre kilomun zayıf olduğunu düşünüyorum ki hocalarım ve çevremdeki kişilerde aynı görüşte. Tesiste aletler ile hantallaşmadan, aşırıya kaçmadan hem kas kütlemi hem de kilomu arttırmak istiyorum. Özellikle vücudumun üst bölümündeki eksikliği tamamlamak istiyorum. Arkadaşlarımla aramda baya bir fark var. Örneğin bench presste arkadaşım 20 kg kaldırırken ben 10 kgda bile zorlanıyorum. Hedeflerim var ve bu hedeflerim doğrultusunda çalışmaya hazırım.

    Yakın bir abimin tanıdığının fitness işiyle uğraştığını öğrendim ve abim aracılığıyla ona tesisteki aletlerin fotoğrafını yolladım ve o da bana bir program yazdı. Bunu sizinle paylaşarak sizlerinde fikrini almak istiyorum.

    Liseyi açıktan okuduğum için haftada 3 günlük fitness programı hazırlamış. Sizinde yorumlarınızı bekliyorum.

    1.GÜN http://i.hizliresim.com/68y5p7.jpg
    2.GÜN http://i.hizliresim.com/WEG1aY.jpg
    3.GÜN http://i.hizliresim.com/9ED2Ak.jpg
     
  2. hold_strong
    Offline

    hold_strong Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Oğulcan Selam TAnışalımmı ? :D
     
  3. Savaslar33
    Offline

    Savaslar33 Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Program iyi de tekrar sayıları çok gibi.Bence senin güçlenmen gerek bunun içinde az tekrar çok ağırlık şeklinde çalışmalısın.Hem bu senin koşma hızını hem de ikili mücadelelerde güçlü olmanı sağlar.
     

Sayfayı Paylaş