Futbol için body programi

Konusu 'Diğer Spor Antrenmanları (Yüzme, Futbol vb)' forumundadır ve Ali Sadık tarafından 7 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Ali Sadık
    Offline

    Ali Sadık Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yaşım 14 boyum 160cm uşaklıyım salı günü BucaSpor un u15 takımıyla deneme antremanına cıktım antrenor begendi ama Akademinin Genel koordinatoru teknik olarak fena degil ama fiziksel olarak zayıf dedi bende hırs ile direk eve döndüm ve yarın sabah bir salona yazıldım boyum kısa ama doktora gitmistik 1 kac sene icinde uzar en az 170-175 olur dedi ama ordaki cocuklara simdiden yetişmem lazım stoper var cocuk boyu 185 onlarla başa çıkmam şuanda cok zor gelecek senede bir cok takımla denme antremanına cıkacagım hazırlanmam lazım Program olarak yardım edebilecek birisi varmı haftanın 3 günü gitmeyi ve + olarak koşmayı düşünüyorum hergun yardımcı olursunuz inş
     
  2. SpectreDragon12
    Offline

    SpectreDragon12 Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara, Turkey
    Body yapma çünkü esnekliğini kayıp edersin onun yerine gidip barfiks, mekik , şınav gibi şeyler yapıp kondisyon kazanmaya bak bol bol protein ve karbonhidrat tüket. Boyunun hızlı uzamasını istersen esneme haraketlerini yaparak boyunun uzamasını hızlandırabilirsin.
     
  3. onyiturk
    Offline

    onyiturk Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2014
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    dostum yazıl fitnessa haftada 4 gün git pazartesi salı ve perşembe cuma günleri olsun pazartesi göğüs ön kol salı omuz perşembe sırt kanat arka kol cuma günü de sadece bacak çalış futbolcu olduğun için bacağa önem vermen lazım bunun için bacak için ayrı bi gün koy kendine geriye kalan boş günlerde de koşu çalışmalarını yapabilirsin uyarıyorum salona gittiğin gün koşu çalışması yapma buırası önemli bunun haricinde beslenmene uykuna dikkat oldu bu iş
     

Sayfayı Paylaş