Fullbody program icerisinde izole hareketlerin kullanimi

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Devadam4 tarafından 10 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Devadam4
    Offline

    Devadam4 Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar yaklasik bir yildir vucut gelistirme yapiyorum. Full body program uyguluyorum zaman zaman bazi degisiklikler yaparak devam ediyorum. Size ufak bir konuda danismak istedim. Full body programlarda hareketler compound oluyor arastirmalarima gore ancak ben eksik olan bolgeler icin program degisiklikleri sonucu bazi izole hareketler koydum.

    Bench/ incline bench press
    Barfiks
    Low row* ( pull down sonrasi degisiklik )
    Lateral raises*
    Hammer curl * ( barbell curl sonrasi degisiklik)
    Push down * ( dips sonrasi degisiklik )
    Lunge ( leg press sonrasi degisiklik )
    Deadlift

    Yag oranim dusuk %11 civari 185 boy ve 79 kg. Ancak biraz daha dusurmek ve ayni zamanda kas kutlesi almak hedefim. Yukaridaki programda * li hareketler icin daha iyi alternatif ne olabilir? Programin eksik yanlari nelerdir. Goruslerinizi paylasirsaniz memnun olurum.
     
  2. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Compound hareketlerle devam etmeni öneririm.
    Denemiş olduğum ve oldukça başarılı bulduğum alternatifler şunlar olabilir:
    Low Row yerine Barbell Row
    Lateral Raises yerine Alternating Deltoid Raise
    Hammer Curl yerine Zottman Curl
    Push Down yerine V-Bar Push Down
    Yazmış olduğum alternatifler birden çok kas grubunu devreye sokar daha verimli antrenman çıkarmanı sağlar. Kolay gelsin.
     

Sayfayı Paylaş