Fotoğraf Makinesi Tavsiyesi

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Sporcu35 tarafından 30 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Sporcu35
    Offline

    Sporcu35 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir/Konak
    Selamınaleyküm arkadaşlar fotoğraf çekmeyi hobi olarak seviyorum bunun için yarı prof nikon nikon coolpix l310 almayı düşünüyorum.Bu fotoğraf makinesini forumlarda herkes cok övüyor makina nasıldır bilgisi olan arkadaş makinalardan anlayan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim 500 tl aralığında başka hangi makinaları önerirsiniz...
     
  2. Fraktal
    Offline

    Fraktal Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bütçeni zorlayıp DSLR alabilirsin, değiştirilebilir lens her zaman daha iyidir. Hobi diyorsun halbuki bas çek makineler hobi amaçlı sıkıntı makineler, ışığını diyaframını sen ayarlarsan çekmekten zevk alırsın. Önerilerim: Canon Eos M modeline bakabilirsin; bütçemi arttırabilirim dersen 600D tavsiyemdir.
     
  3. Sporcu35
    Offline

    Sporcu35 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir/Konak
    Yorumun için teşekkürler ustad.Lakin ben şimdilik yarı profla oyalanmak istiyorum,kendimi geliştirince dslr makina almayı düşünüyorum.
     
  4. Fraktal
    Offline

    Fraktal Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben sana ucuz bir şey istediğin için DSLR'nin giriş modellerinin başlangıç modelini önerdim, 500 TL ile bas çek alacağına 18 - 55 mm lensli başlangıç DSLR alırsın ve ilerde makineni büyüttüğün zaman yabancılık çekmezsin, fiyatı da baktın mı bilmiyorum çok pahalı değil, Teknosa'da bile (Teknosa pahalıdır.) ucuz sayılır: http://www.teknosa.com/urunler/135176049/canon-eos-m-18-55mm-90ex-flas-kit-dijital-fotograf

    Ben aynı makineyi 600 TL'ye başka mağazalarda bulabileceğine inanıyorum. Aşağıda incelemesini de paylaşayım:

     
  5. fatih58arif
    Offline

    fatih58arif Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2011
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
  6. Sporcu35
    Offline

    Sporcu35 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesajlar:
    256
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir/Konak
    Eyvallah beyler teşekkür ederim.Bi arkadaşa danışayım olmadı slr alırım 2.el temizlerinden
     

Sayfayı Paylaş