Fotoğrafım ve beslenmem.

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve kby tarafından 30 Mart 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. kby
    Offline

    kby Üye

    Katılım:
    18 Mart 2011
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Amerika
    Evet arkadaşlar vücut geliştirmeye 1 ay önce başladım. 1 gün spor, 1 gün dinlenme şeklinde gidiyorum şimdilik. Ağırlık çalışmadığım günlerde günde yaklaşık 45 dk. yüzüyorum. Hemen vücut ölçülerimi ve programımı yazıyım.

    Boy: 1,86
    Kilo: 74


    Antreman olmayan gün:

    Kalktıktan hemen sonra 300 ml yağlı whey Protein Tozu karışımı

    Kahvaltı:

    2 tam yumurta, 1 orta boy patates haşlaması, 1 dilim beyaz (basit) ekmek üzeri lor peyniri, 2 yemek kaşığı fındık ezmesi, 3-4 tane zeytin, yarım ekmek, 1 bardak çay.

    Ara öğün: Muz + Cevizli Sucuk

    Öğle Yemeği:

    1 yemek tabağı dolusu hafif tuzlu, hafif yağlı makarna, 80 gr. ton balığı, çeyrek ekmek.

    Ara öğün: Muz + Taze sıkılmış portakal suyu + 3 avuç kabuklu fındık


    Akşam Yemeği:

    Bir tabak dolusu pirinc pilavı + bir tabak dolusu tavuk göğsü + bir bardak fanta


    Yatmadan 1-2 saat önce: Karışık kuruyemiş

    Yatarken: 350 ml yağlı süt whey protein tozu karışımı

    Antreman olmayan gün yaklaşık 2 litre su tüketiyorum.

    --------------------------0----------------------------


    Antreman Günü:

    Kalktıktan hemen sonra 300 ml yağlı whey Protein Tozu karışımı

    Kahvaltı:

    3 tam yumurta, 1 orta boy patates haşlaması, 1 dilim beyaz (basit) ekmek üzeri lor peyniri, 3 yemek kaşığı fındık ezmesi, 3-4 tane zeytin, yarım ekmek, 1 bardak çay.

    Ara öğün: Çikolata + Muz

    Öğle Yemeği:

    1 yemek tabağı dolusu hafif tuzlu, hafif yağlı makarna, 80 gr. ton balığı, çeyrek ekmek.

    Ara öğün: Muz + 1 avuç kabuklu fındık + Cevizli Sucuk + Ekşi elma

    350 ml. yağlı süt whey protein tozu karışımı (spora gitmeden yaklaşık 20 dakika önce)

    Bu arada spora gidiyorum maksimum 1 saat 15 dakika sürüyor.

    Spor yaparken yaklaşık 1,5 litre su tüketiyorum.

    Spor bittikten yaklaşık 20 dakika sonra 350 ml üzüm suyu whey protein tozu karışımı

    Akşam Yemeği:

    Bir tabak dolusu pirinc pilavı + bir tabak dolusu tavuk göğsü + bir buçuk tabak havuç, kırmızı lahana, marul, maydonozdan oluşan salata + bir bardak hazır elma suyu

    Yatmadan 1-2 saat önce: bir - iki avuç karışık kuruyemiş

    Yatarken: 350 ml yağlı süt whey protein tozu karışımı

    Antreman günü toplamda yaklaşık 3 litre su.


    --------------------------0--------------------------


    Arada tavuk göğsü yerine hazır piliç döner yiyorum.
    Yaklaşık 6-7 kilo almak istiyorum ve 1 aydır hiç kilo alamamışım. Yağ şeklinde kilo almak istemediğimden abur cuburdan, basit yağlardan uzak duruyorum şimdilik.

    Ayrıca, hep bu şekilde beslenme iyi midir? Yani bunun dışında ne gibi değişiklikler yapabilirim beslenme programımda? Neler eksik, neler fazla?

    Teşekkür ederim sabırla okuduğunuz için.
     

    Ekli Dosyalar:

    • body3.jpg
      body3.jpg
      Dosya Boyutu:
      119,9 KB
      Görüntüleme:
      76
    Son düzenleme: 30 Mart 2011
  2. kby
    Offline

    kby Üye

    Katılım:
    18 Mart 2011
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    Amerika
    yok mu yorum?

    :(
     
  3. Markus
    Offline

    Markus Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2011
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Ara öğündeki cevizli sucuk yerine yoğurt ye muzla birde yatmadan önce 1 2 kaşık kuruyemiş yeme çok yağlıdır lor peyniri yersen daha iyi olur
     
    kby bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş