Forumda dini propoganda yapımına eleştrim ve mesajımın silinmesi

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve AkrepHan tarafından 13 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    Selamlar değerli forum üyeleri ve yönetim

    ilk başta bugün beni çok rahatsız eden yazılardan ötürü attığım bir eleştri mesajının silinmesine şahit oldum ve kişisel düşüncelerimi paylaşarak bir daha olmamasını istiyorum.

    bu mesaja ''imana geldim içkiyi ve sigarayı bırakıp namaza başlıyacağım'' şeklinde bir yorum attım eleştri niteliğinden ve yöneticilerden mesajımın silindiğine dair mesaj aldım mesaj atma hakkımda olmadığı için buraya iletmek istedim.

    Kimse kimsenin dinine karışamaz!
    Allah ile kul arasına kimse giremez!
    Kimse kimseye dini öğretemez!

    arkadaşımız başka bir konuda yardım istemiş adam fıkıh,tasavvuf islam a getirmiş bende elhamdülillah müslümanım ama görüşüm çok farklı o yüzden lütfen böyle dini ve siyasi içerikli mesajlar silinsin ricam budur
     
    eludem bunu beğendi.
  2. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    kurallar böyledir akrephan herkesin dini kendinedir elvet buna kimse karışamaz

    ateist ateisttir , müslüman müslüman ve benzeri ....

    ama burasıda sosyal bi topluluktur ve modlar bu tip konularda haliyle hassas olmak zorundadırlar

    zaten üye olurken forum kurallarını kabul ediyoruz bu nedenle bu konuda hak iddaa edemeyiz dimi :)

    sözlerimi yanlış anlama herkes istediğini yapar bende müslümanım ve forumda biraz daha dikkat ediyorum çünkü burası farklı bi ortam buraya spor anlamında bilgi alışverişi yapmak için geliyoruz dinimizi tabiki gerçek hayatta sürdürebiliriz kimsede karışamaz.

    yani anlatmak istediğim şu ki sen hayatını yaşa ama forumda kurallara dikkat et sevgili akrephan ;)

    iyi sporlar :)
     
    AkrepHan ve thetramp bunu beğendi.
  3. korkutt
    Offline

    korkutt Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2012
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    ''By.Bordobereli'' isimli kullanıcının yazmış olduğu şeyler yanlış şeyler değil yani dinimize inancımıza göre demek istiyorum. Bu yüzden kendi şahsi fikrime göre yazılanlar sakıncalı , silinmesi gereken şeyler değil.. Sana ters gelmiştir tabi böyle bir şey olabilir yada sana da uygun gelmiştir ama forumda böyle dile getirilmesi hoşuna gitmemiş olabilir. Ama senin de öyle imâlı mesaj yazman gerekmez. Şuan yaptığın ( konu açıp durumu anlatman , öyle mesajların silinmesini rica etmen ) şeyi o zaman yapsan daha haklı durumda olurdun.
    Saygılar sevgilier gözlerinizden öperim.
     
    AkrepHan bunu beğendi.
  4. muratcan.biceps
    Offline

    muratcan.biceps Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1.161
    Beğenileri:
    540
    Ödül Puanları:
    93
    forum dini bir forum değil.dini içerikli yazılar olmaması gerekir fakat sonucta müslüman çocunlugu olan bir ülkenin forumu.ben namaz kılmam oruç tutmam tam müslüman değilim hatta bana saçma gelen bir çok şey oluyor bazen.deist sayılırım herhalde.ama herkese saygım sonsuz.
     
    AkrepHan bunu beğendi.
  5. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    herkese teşekkürler tabii ki düşüncelerini herkes paylaşabilir ama konuyu değiştirmeye gittiği için öyle söyledim. Arkadaş canım çok sıkkın diye başlık açıp durumları anlatmış ve dini açıdanda bi yardım talep etmemiş sadece kızlarla nasıl iletişim kurabilirim ? sorusunu sormuş aldığı cevap böyle böyle olunca bende eleştirmek amaçlı bir mesaj yazdım o mesaj yerine bu mesajın silinmesi hoş olmamış en fazla bi uyarı verilip üslübunuza dikkat edin denebilirdi ama mesajı silmek :) neyse sadece dini ve siyasi konularda konuşmak forumun kurallarına da aykırı bkz. Madde (9.2) Irkçı, politik, dini baskı içeren ve cinsel tercihleri içeren konular açmak, mesajlar yazmak yasaktır. (Avatar, imza ve kullanıcı adları da bu kurala tabidir. Siyasi parti /oluşum, dini ya da ırkçı amblem ve logolar-resimler kullanmak yasaktır. Kural ihlalinde ilgili materyal üyeye bilgi verilmeden silinecektir.)

    dini amblem logolar yasak aynı şekilde dini baskı direk olarak olmasada mesajın içeriğinde var yani kız arkadaş isteyen birine dinde yasak cart curt demek hoş değil. kızlarla konuşma konusunda bilgi sahibi isen tavsiyeni ver ama adama kızlarla konuşmuyon iyisin iyi demek tartışma çıkarır eleştri alırsın.

    Ayrıca karşındakinin müslüman olduğunu dahi bilmiyorsun ki ben müslümanım (elhamdülillah) ama olmadığımı varsayalım gerçekten böyle bir mesajdan rahatsızlık duyarım aynı şekilde mülsüman olsam dahi birisinin bana din hakkında bilgi vermesi şeyhlik şıhlık hocalığa kadar gider. kendim böyle bir şey talep etmeden bana bilgi verilmesi apaçık baskıdır.

    iyi forumlar
     
  6. SCHWARZXXL
    Offline

    SCHWARZXXL Özel Üye

    Katılım:
    15 Mart 2006
    Mesajlar:
    3.591
    Beğenileri:
    4.610
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Akrephan konuyu dalga geçer bir şekilde cevapladığın, boş mesaj attığın için yazdığın silindi. Bu konularda daha önce de uyarı almış olmana rağmen bunu yaptığını düşünürsek, durumun daha da vahim. Bu konularda bir daha uyarı almayacaksın zaten.
     
    diez, won_dutch ve DEXONİA bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş