Fitnessa aşırı kilom oldugu icin başladım ve sorunlarım var lütfen yardımcı olun..EG

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Dogan Can Aydemir tarafından 28 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Dogan Can Aydemir
    Offline

    Dogan Can Aydemir Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben 16 yaşında lise öğrencisi bir gencim günlük hayatta bana karşı sarf edilen sözler ve rahatsızlıklara sebebiyet vermesinden dolayıda fitnessa basladım.. Fitnessda 2.haftam haftada 4 gün gidiyorum boyum 1.81 kilom 115 ölçüldüm bu gün ve sorun olanda bu.Başladıgımda 114 kiloydum 6. Günde ölçüldüm 111 kiloya düşmüştüm ve haftadan haftaya ölçülmeye karar verdim bu haftada ölçüldüm spor çıkışı 115 kilo geldim calışma programımda 30dk bisiklet 30dk yürüyüş ve bel hareketleri gününe göre kol veya göğüs agırlıklı kas calışması yapıyorum bunların hepsi 1.30 saati buluyor baştada belirttigim gibi lise ogrencisiyim ve okuldan cıktıgım gibi fitneesa gidiyorum ve beslenmem de buna göre şekilleniyor sabah cok erken uyanmam gerektiginden kahvaltı yapamıyorum ve kahvaltımı pogca ve ayranla yapıyorum öğle öğününde karnım acıkmadıkca yemiyorum akşam öğününde ise ekmek yememeye calışıyorum ve karnım tam olarak doymadan kalkmaya özen gösteriyorum fakat tatlı cok seviyorum ben aksam yemegini saat 7:30 civarı yiyorum ve bu yemekten sonra bir şey yemiyorum yani bi tabak daha yiyeyim felan yapmıyorum sadece eve döndügümde fitnesstan cıktıgımda yani, 2 tane cikolata yiyorum (tatlıdan kastım o iki cikolata.) başlangıç 114 1hafta sonra 111 ve 2hafta 115 gibi çok kötüye giden bir durumum var ne yapmalıyım kilo vermek istiyorum artık hastalıklardan ve sarf edilen onur kırıcı sözcüklerden arınmış bir hayat... Lütfen yardımcı olun
     
  2. Ascomycetes
    Offline

    Ascomycetes Üye

    Katılım:
    3 Şubat 2014
    Mesajlar:
    294
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Vücudunda karbonidratı çok fazla aldığından su tutuyor olabilir. Beslenmeni düzenlemediğin sürece metabolizmayı düzenlemediğin sürece sabahtan akşama kadar vücudunu yıpratmaya gerek yok.
     
  3. Dogan Can Aydemir
    Offline

    Dogan Can Aydemir Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Abi şu sıralar düzenledim 105 kiloya düştüm ilk başta bi kere bile şınav çekemezken şimdi tek seferde 15 tane şınav çekebiliyorum Ramazan dolayısıyla 1ay ara verdim 5-6 gün sonra tekrar başlıyorum. başaracağım umarım yani kilo vermeyi... ilgilendiğiniz için teşekkür ederim
     
  4. cursedkid
    Offline

    cursedkid Üye

    Katılım:
    26 Şubat 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    122 kilodan 87 kiloya düşmüş biri olarak yazıyorum kardeşim(Halada düşüyorum). Atalar demiş ya" eşekten düşenin halinden eşekten düşer anlar".
    Sana şiddetle tavsiyem imkanın varsa iyi bir diyetisyene git. Sarkmaların önüne geçmek istiyorsan.
    Benim gibi imkanın yoksa dikkat etmen gerekenler;
    -Diyet bu işin başı olmazsa olmazı
    -İkinci sırada kesinlikle spor var. Yürüyüş,koşu öncelikli.
    - Abur cubur, fast food bunları hayatından çıkar yada kendine haftada 1 günü ödül günü belirleyip sadece o gün 1 öğünde ye.
    - Yağda kızartılan hiçbirşeyi yeme. Özellikle patates kızartması onun tanelerini yedikçe tek tek göbeğine dizdiğini düşün o derecede yağ yapan bir yiyecektir.(yağda kızaran HERŞEY)
    - Yaptığın en büyük hata kahvaltı yapmamak kesinlikle düzgün bir kahvaltı yap. yarım saat erken kalkıp kendine birşeyler hazırla kahvaltını kesinlikle aksatma.
    - Her sabah aç karnına su iç. Günlük su tüketimini kesinlikle 2,5 litrenin altına düşürme SAKIN. Kola içmeyide unut.
    - Yediğin yiyeceklerin kalorine bak. Yapabilirsen kalori say emin ol çok faydasını görürsün. Senin o çok sevdiğin 2 çikolatacık varyaortalama 450 kaloriden 900 kalori yapar. Senin kilodanki biri spor salonundaki bir antremanda bahsettiğin 1 bucuk saatlik sürede 900 kalori yakamaz. Yani o çikolataları mideye indirdiğin dakika geçmiş olsun sporunun pek bir anlamı kalmıyor :)
    - Öğün sayını 6 ya çıkar 3 ana öğün yiyorsan 3 de ara öğün ye. Senin öğün saymadığın 1 elma,, 1 muz veya biraz badem bunlar ara öğün sayılır. Sebebi metaboliizmayı çalıştırmaktır.
    Sabah yiyorum bi de akşam çok az yiyorum demek çok büyük hata. Sen yemediğin zaman metabolizman yavaşlıyor. Bu çok büyük bir sorun.
    - Uyku düzeni özellikle buna dikkat et 8 saat uyumaya çalış. Yattığın kalktığın saat kesinlilke düzenli olsun. Sabah 9 u geçmeden kahvaltını yapmış ol.
    - En önemlisi bu madde SABIR. en başlarda kilo vermek çok kolay olacak haftada 3 kilo verdiğini sanıcaksın tabiki bir yere kadar. Sonra bir bakacaksın 1 ay geçmiş 1 gram gitmiyor. İşte bu anlar genelde diyetin sporun bırakıldığı anlardır. kilo verdikçe vücüttaki yağ oranı azaldıkça kilo verme hızında yavaşlayacak. Bunları bil ve kararlı ol.

    Umarım azimli ve kararlı olup kilolarından kurtulursun. Allah sabır versin.
     
  5. Embriyo
    Offline

    Embriyo Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2014
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    kahvaltını düzgün yapıp çikolatayı bırakman lazım. çikolata bırakırken ilk 3 hafta zor gelir ama 3hafta sonra alışıyorsun ve kendin istememeye başlıyorsun
     
  6. Dogan Can Aydemir
    Offline

    Dogan Can Aydemir Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Eyvallah abiler dediklerinizi göz önünde bulunduracağım..
     
  7. olympostr
    Offline

    olympostr Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2015
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Poğaça ve çikolata ?? başta yaptığın hata bunlar zaten çok kalorili ama az doyurucu olan besinler ki çikolata baş düşmanın olması gerek :) . kısa süre içinde müthiş sonuç alamazsın moralini bozmadan her geçen gün daha azimle yaparsan uzun vadede çok iyi sonuç alırsın. Başarılar :)
     
  8. serkanhector
    Offline

    serkanhector Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    17
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    13
    bende senin yaşlarında spor a başladım ve bende çok kilolu ergenlik geçirdin sıkıntılarını çok iyi anlıyorum 117 kilodan 80 kiloya düşmüştüm ve bambaşka bir insan oldum sana tavsiyem ekmek poğaça kızartma şekerliler çikolata pilav makarnayı hayatından çıkar tamamen yeme var gücünle cardio çalış temel hareketleri yap şınav omuz pres barfiks makinede tabii azimli ol bir zaman gelicek kilo vermen duracak sakın pes etme o süreç bazen 3-4 haftayı bulabilir ama asla vazgeçme kardeşim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ascomycetes bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş