fitness program yardımı

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve daimayolda tarafından 1 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. daimayolda
    Offline

    daimayolda Üye

    Katılım:
    1 Mart 2012
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar ben 23 yaşında 160 boyunda şu anda 58 kiloyum. normal kilom 50 civarı ve 20 gün önce 10 kilo vermek amacıyla ilk defa fitnessa başladığımda 60 kiloydum. öncelikle zayıflamak için gidiyorum sıkılaşma amacım da var ancak hoca pek ilgilenmiyor. yani bi değişiklik falan yok hareketlerde. haftada yaklasık 4 5 gün gidiyorum ve hep aynı hareketleri yapıyorum. forumunuzu okuduğum kadarıyla hep aynı hareketleri yapmamak gerek vs imiş. benim problemim bacak basen kalça çoğu bayanda olduğu gibi. size yaptığım hareketleri söylesem de bana uygun bir program yazsanız memnun olurum. yanlış mı yapıyorum özellikle onu merak ediyorum. ilk defa yapıyorum spor programım biraz ağır gibi geliyo bana ama siz daha iyi bilirsiniz.

    not: herkes kendi özelliklerini yazıp başlık açmış bende her ne kadar kendime uyarlamaya çalışsam da başlık açma gereği duydum. umarım problem olmaz.

    salonda yaptıklarım sırasıyla
    A.25 dk 6 km hız yürüyüş 9 km hız koşu karışık
    B.15 dk 20kmnin altına inmeyecek şekilde bisiklet
    C.50 MEKİK
    D.YERDE 4X20 BACAK KALDIRMA HER İKİ TARAF İÇİN
    E.3x20 LEG ADDUCTION 25 KG İLE
    F.3x20 LEG ABDUCTION 30 KG İLE
    G.3x12 LEG EXTENSION 15 kg ile
    H.3x12 Leg Curl 20 kg ile
    İ.3x20 TRICEPS PUSH DOWN 10kg ile
    J.BÖYLE YAN DURAN Bİ ALET VAR YAN BEL İÇİN ONA ÇIKIP YANA DOĞRU EĞİLİYORUM HER İKİ TARAF İÇİN 3X20
    K.3x10 ROTARY TORSO adlı makine 10 kg ile
    L.SON OLARAK 10 DAKİKA Eliptik Bisiklet



    YUKARIDA YAZDIKLARIMI OKUYAMAYACAKSANIZ BİLE BU PROGRAMIM 20 GÜNDÜR SPOR YAPIP FİTNESSA GİDEN BİRİ İÇİN UYGUN MU DAHA İYİ BİR PROGRAM OLABİLİR Mİ?:p
     

Sayfayı Paylaş