fitness hocam cogu kisiyi kandiriyormus

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve lionw4rez tarafından 12 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. lionw4rez
    Offline

    lionw4rez Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2011
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meraba oncelikle ben spora basliyali 4 ay oldu ve gecenlerde spordan abilerimle oturuyorduk bir cafede ve salonumuzdaki hocadan laf acildi ve beni cok uzucek birsey soylediler hocamiz 1 ay sismek icin 1 ayda kasi yakmak icin program yaziyormus cok sasirdim ve suphelendim ve bugun olcu verdim gercekten gelisememisim ayni olculerim felanchep ayni ve. yaptigim programi paylasmak istedim sizinle ve bu abilerim hocamizi yillardir taniyolar onlar kendileri tek basina calisiyor programsiz ben birkeresinde onlarla calismak istemistim bana kizmisti benim verdigim programi yap demisti onlarla yapma diye ve programim

    1.Gun: 1.Incline press 4×12.10.8.6
    2. Bench press 4×12.10.8.6
    3.alt press 4×12.10.8.6
    4.butter fly 4×12.10.8.6
    5.altarnate dum curl ( beklemeli) 4×10
    6.standing barrel curl (duz barla ) 4×10
    7.scott curl (dambilla tek kol) 4×10
    2.GUN
    1.Barfix 4.max
    2.lat pull down 4×12.10.8.6
    3. Barbell rowing (ters tutus) 4×12.10.8.6
    4.seated rowing 4×12.10.8.6
    5.deadlift (halterle bel) 4×10
    6.ic dis bilek 4×10
    7.calf 4×12

    3.Gun
    1.Dumbell press 4.x12.10.8.6
    2.military press 4×10
    3.barbell front press 4×10
    4.dumbell lateral 4×10
    5.upright rowing (duz barla) 4×10
    6.lying triceps extansion (z barla alna )4×10
    7.dum frech triceps 4×12.10.8.6
    8.dips (sehpada oturarak )

    4.Gun
    1.squat 5×15.12.10.8.6
    2.leg press 4×12.10.8.6
    3.leg extansion 4×12.10.8.6
    4.leg curl 4×12.10.8.6
    5.lunch 4×10
    6.calf 4×15

    Gecen ay ki olculerim
    Kilo=62.2
    Bel=71
    Gogus=93
    Omuz=110
    Kol=32
    Kalca=88
    Ve bugun verdigim olculer
    Kilo=65.1
    BeL=74
    Gogus=93
    Omuz=111
    Kol=32
    Kalca=92
     
  2. AKFIRAT
    Offline

    AKFIRAT Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Şidmi sen adam akılı beslenmezsen hocaya hiç birşey demeye hakkın yok.
    Eğerki Overtraining olduğunu düşünüyorsan kücük adeleleri az calışırsın mesela herkesde dikkat ediyorum
    adam biceps girdiği set sayısı kadar bacağa girmiyor 5 set biceps calışıyor 5'Er tekrardan 5x5 25 yapar her sette 12 tekrar yapsa 300 tekrar yapar biceps için bu değerler abartılı hemde çok abartılı bacağının %3'ü kadar olmayan bölgeye sen nasıl o kadar aşırı calışırsın belli bi zamandan sonra vucut kas yapmayı bırakıp kas yakmaya başlıyor böyle calışıpta.
    Diyeceğim düzgün beslenip kücük adele büyük adele sistemine göre düzenli calışırsan hiç birşey olmaz.
     
  3. lionw4rez
    Offline

    lionw4rez Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2011
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Ben yeteri kadar duzenli beslendigime eminim ve bu konuda sikaetci tek kisi ben degilim ve benle beraber geln arkadasimda ayni durumda ve dun olcu verdigimde tanimadigim birisindende olcu aldi oda ayni olculerde ve ayni program ve herseyi duzenli ve aksatmadan yapiyorum ve bilgi almak istedigim program hakkinda
     
  4. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Programda ufak tefek şeyler haricinde sıkıntı yok.
    Şişmek ya da kas yakma (definasyonu kastettin sanırım) antrenman programıyla değil beslenmeyle olur.
    Tek eksiğiniz beslenme. Büyüyemiyorsan yeteri kadar beslenmiyorsundur.
    Yağlanıyorsan da yeteri kadar ağır çalışmıyorsundur. Hocanıza bu suçlamayı neye dayanarak yaptığınızı hala anlamadım. Her şey sizde bitiyor.
     
    zeo64 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş