Fitness + Body

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve CekomastiK tarafından 29 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. CekomastiK
    Offline

    CekomastiK Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese merhaba. Salona yazıldım, foruma da aktif bir şekilde katılmaya başlıyorum umarım. İlk amacım fazla kiloları verip daha sonra vücut geliştirmek. Geçen sene ocak ayında 97 kiloydum, günlük 2-2,5 litre kola içiyordum. kolayı bıraktım ve haftada 2 gün koşuya çıktım. 2 ayda 79 kiloya düştüm. Daha sonra yine meyveli soda, gazozdu kolaydı falan başladım derken 85 kilo oldum. Şuanda diyete başladım sporada başladım gelişmeler iyi olur inşallah.

    Yaş: 20
    Boy 1.78 - 1.80
    Kilo: 85 (24 Aralık Salona başlangıç tarihim.)

    Program (2 Gün gidip 1 gün dinleniyorum haftasonu hiç gitmiyorum) 20130708_004856.jpg
    20 Dakika Koşu (Ortalama 3-3,5km arası bi sonuç alıyorum)
    10 Dakika Bisiklet
    Setler 3x15 olucak şekilde;
    Sırta çekiş
    Omuz
    Göğüs
    Bacak
    Ve bel hareketleri yapıyorum.

    Diyet
    Sabah 2 yumurta + roka + peynir + kepek ekmeği 2 dilim + kayısı kurusu

    Öğlen
    Brokoli, roka, çorba vb şeyler.

    Akşam
    Mantar, çorba, yoğurt, içecek olarak ayran, yani kısacası karbonhidratı düşük olan şeyler. Hamur işi, şekerli yiycek ve içecekler, tuz, tatlı vs hepsinden uzak duruyorum şuan. Antrenman sırasında 1 litre su içiyorum. Günlük 2-2,5 litre arası tüketiyorum. Antrenmandan sonra taze sıkılmış portakal suyu içiyorum 500ml. Ara öğünlerde de meyve ile geçiştiriyorum, çok açlık hissim olursa 1 2 tane bisküvi veya peynir ve yeşillik yiyorum. Amacım şuan için 75 KG düşüp ağırlık antrenmanına yönelmek. Fotoğraflar birkaç ay öncesinin fakat herhangi bir değişme yok o yüzden güncellemedim. Yorumlarınızı bekliyorum.:)
     

Sayfayı Paylaş