Fitness a ne kadar zamanda etkili

Konusu 'Bayanlar Özel - Fitness ve Antrenman' forumundadır ve alegria tarafından 29 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. alegria
    Offline

    alegria Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    muhasebe
    Yer:
    Istanbul
    Herkese merhabalar, buraya yeni üye oldum.benim problemim zayıf bir bayanım ve zayıf olmama rağmen bir tek göbeğimin vücuduma oranla fazla olması.fitness a başladım 3 aydır haftada 2 gün gidiyorum ve 2 saat çalışıyorum, yağsız ve az yağsız yemekler yiyorum bazen sadece meyve salata ve yoğurt ama göbeğimi eritemiyorum.bana yardımcı olmanızı ve yönlendirmenizi istiyorum,buradaki bilgi akışı harika kendimi motive ediyorum, teşekkürler..
     
  2. alegria
    Offline

    alegria Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    muhasebe
    Yer:
    Istanbul
    Ayrıca kilo da verdim ama malesef göbek bölgemde çok az incelme oldu acaba fitness günlerini mi arttırsam, yemek düzenimi korusam mı yoksa koşu mu yapsam karar veremiyorum, hepsine ayıracak zamanım yok, yönlendirilmeye ihtiyacım var..
     
  3. FLEX-POINT
    Offline

    FLEX-POINT Özel Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    570
    Beğenileri:
    681
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    FITNESS ANTRENÖRÜ
    Yer:
    kırklareli\lüleburgaz
    bayanların ortak sorunu zayıf ta olsalar kilolu da olsalar vücudun orta bölgesinin yağlanmasıdır.gün içinde bel bölgesini çok fazla kullanmayız ve iç organlarımızın o bölgede toplanması buranın yağlanmasını arttırır.

    uygun fitness egzersizleri ve beslenme düzeni ile bu sorununuzdan kurtulmamanız için hiç bir neden yok. forumda ilgili yazıları okursanız ,hem sizin bilgi artışınız hemde vücudunuzu tanımanız için yardımcı olacaktır.

    haftalık egzersiz programınızı en az 3 gün şeklinde düzenleyin. pilates ten yararlanma imkanınız varsa çok iyi olur. çünkü pilates iç karın kaslarına yönelerek sizi sıkılaştırmaya içeriden başlar.
     
    su ve alegria bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş