fit-antrenman günlüğü ve beslenme

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve barmir tarafından 1 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. barmir
    Offline

    barmir Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ben 1 yıldır bb yapiyorum ama düzenli değil düzenli olarak 9 ay yaptım son 3 ay düzensiz oldu. spora başladiğimda 72kiloydum yağlı bi vücudum var şimdi 58kiloyum baya kilo verdim zayıf gösteriyorum ama hala göbekte azda olsa yağ var. Hacim yapmak istemiyorum çünki hemen yağlanan bi vücuda sahibim o yüzden fit kalmak istiyorum. az da olsan bu yağları tamamen eritmek ve kaslı vücuda sahip olmak istiyorum .beslenmede yardımcı olabilirmisiniz ? ben size kendi beslenmemi yazayim

    sabah: 1dilim kepekli ekmek ve 2yumurta veya bunların yerine kellogs cornfleks
    antrenman
    oğlen: meyve ( muz - elma - şeftali ) yada yoğurt 1 kase
    akşam üstü : sadece peynir ve domates
    akşam: tavuk veya köfte yiyorum yanında belki bazı akşamlar az bişi pilav
     
  2. emregunes
    Offline

    emregunes Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    494
    Beğenileri:
    174
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Bursa
    Beslenmen çok kötü.Beslenme bölümünü biraz okumalısın.

    Hacim yapmak istemiyorum çünki hemen yağlanan bi vücuda sahibim demişsin ama ilgisi yok.Hacim yaparken yağlanma olacak diye bir şey yok.Kas oranını arttırarak hacim yapılır.Bence senin kilon zaten bayağa az.58 kilosunda boyun nedir?bence hacim çalış.Hem yağlarını daha kolay yakarsın hemde celimsiz bir vücudun olmaz.
     
  3. barmir
    Offline

    barmir Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yorum için teşekkür ederim :) boyum 1,76. acikcasi kilo almaktan korkuyorum fobi gibi bişi oldu eski kilolarima dönmek istemiyorum çünki bu yüzden hacim yapicam diye fazla kilolu gözükmekten korkar oldum
     

Sayfayı Paylaş