1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Fikir ve Görüşlerinizi bekliyorum..

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve herrkiyak tarafından 29 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. herrkiyak
    Offline

    herrkiyak Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    wien
    iyi günler arkadaşlar.Daha önce 4 ay kadar kilo verme amaçlı çalışmıştım ve 111kg den 88kg ye kadar düştüm ancak araya yaz girince 2.5 ay kadar boşladım ve hiç idman yapmadım(2-3 kg kadar da almısım bu surede).1 haftadır tekrardan başladım.
    programım;
    her program oncesı 25 dk tempolu koşu üzerine kum torbasında çalısıyorum ve 200 mekik
    1. gün gögüs-arka kol
    2. gün sırt -ön kol
    3. gün omuz- bacak seklinde.
    yemek programım;
    sabah kalkar kalkmaz 1 ölçek Whey protein, yarım saat sonra saglam bır kahvaltı (karbonhidrat olarak sadece 2 dilim esmer ekmek)uzerıne 4 adet beef aminos ve 1 adet vitamin+mineral tablet.
    öğlen canım bırsey yemek ıstemıyor sadece meyva suyu yada kahve
    4 gibi cok az pilav olmak kaydıyla etli bır sebze yemegi salata
    6 gbi 1 ölcek whey protein 4 adet beef aminos 3 adet kreatin(alkaline) ve 7 gibi L-carnitin. 7.30 idman baslangıcı, yaklasık 2 saat idman(idman sonunda 4 adet beef aminos 3 adet kreatin ve 1 ölçek whey) ve bazı ıdman sonralarında sauna..ve gecenın sonunda yatmadan süt + bal ile karıstırılmıs 1 olcek Whey daha.
    suankı fotograflarımıda koyuyorum(fotolarımın hepsı sonuk halimdir).beslenmem, supplementlerim, idman programım hakkında fikir ve görüslerinizi beklıyorum.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. 'Tuna
    Offline

    'Tuna Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    61
    Eğer sporu uzun vadede yapacaksınız kışın çokta kilo vermenize gerek yok. Şişmek için onlar gerekli olacak size. Yaza doğru durumunuza göre fazlalıklarınızı atarsınız. Ama bu yemenize içmenize dikkat etmemeniz, kardio yapmamanız ve kilo almanız anlamına gelmiyor tabi ki.
     
  3. herrkiyak
    Offline

    herrkiyak Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    wien
    öncelikle zaman ayırıp cevap verdıgınız ıcın cok tesekkur ederım. Amacım yaza kadar vucut hatlarımın, kaslarımın belırgın gorunur hale gelmesını saglamak.Sizce mumkun mudur ve izledıgım yol dogru mudur? Yanlısım var ise duzeltır mısınız
     
  4. 'Tuna
    Offline

    'Tuna Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    61
    Yemek programınıza bir şey diyemem ancak program

    göğüs-kol
    sırt-bacak
    omuz-arka kol

    seklinde yapmanız daha uygun olabilir. Göğüs günü arka kol çalışmak verimli olamayabilir. Uzmanlar göğüs yada arka kol idmanında en az 2 gün sonra hangisini çalışmışsanız diğerini çalışabilirsiniz diyor.

    Birde idmanlar arası 1 er gün dinlenmiyor iseniz dinlenin
     
  5. trader223
    Offline

    trader223 Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2012
    Mesajlar:
    110
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bolu
    sırt bacak aynı gün girilmesi bence iyi bi fikir benim fikrimce bi büyük bi küçük kas gurubu çalıştırmalı

    göğüs-biceps
    sırt-arka kol
    omuz-bacak

    Saygılarımla...
     

Sayfayı Paylaş