fazla kalori almadan gelişim olur mu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve serif146 tarafından 12 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. serif146
    Offline

    serif146 Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    örneğin 100gr karb 50gr yağ 150gr prot içeren yaklasık 1500 kalorilik bi diyetle kas gelişimi olur mu yani aynı anda hem kas geliştirip hem yağ yakabilmek mümkün mü
     
  2. mrthr35
    Offline

    mrthr35 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    554
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    mesela ben yaklaşık 2 aydır bu şekilde besleniyorum protein miktarı belki bazı günler 100 ü buluyordur son 1 ayda 1 cm kol 1 cm göğüs ölçüsü arttı 2 cm omuz ölçüsü azaldı ve bel 2 cm inceldi verim alırsın o şekilde beslenip ama biraz yavaş kas gelişimi olur ama yağda yakarsın kış geliyor gerçi yağ yakmak biraz daha zorlaşıyor beni o korkutuyo sadece, öneren olursa 5 6 ay clean bulk yapıp havaların biraz ısınmasıyla 2 ay boyunca full define yapmak nasıl olur :D
     
    serif146 bunu beğendi.
  3. serif146
    Offline

    serif146 Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    dostum ben 3 yıl önce sporu bırakmak durumunda kaldım sakatlık durumundan ve sonrada başlamadım tekrar açıkcsı tamamen üşengeçlik ve bu bana tam tamına 30 kilo aldırdı yani zaten yağ oranım yüzde 25 27 lerde falan o yüzden kaloriyi düşük tutmaya calısıyorum
     
  4. mrthr35
    Offline

    mrthr35 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    554
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    o dediğin makrolarla temiz beslendikten sonra gelişim olur yada kas kaybı yaşamazsın yüzde 20 nin altına düşürene kadar götürür en kötü
     
    serif146 bunu beğendi.
  5. serif146
    Offline

    serif146 Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    saolasın yorumların için
     
  6. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.685
    Beğenileri:
    1.870
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    bazı araştırmalara göre ihtiyacından az kalori alsan bile mümkünmüş , ben inanmıyorum. kendimde işe yaramadı zaten. ilk ay ihtiyacım kadar yiyordum herhangi bir ölçü artışı olmadı , sonraki ay ihtiyacımdan fazlasını yemem gerektiğini öğrendim ( bulk ) kollarım 4 cm artmıştı 1 ayda. şimdi de 1.5 senedir ihtiyacım kadar yiyorum ( boş günlerde 3200 , antrenman günleri 3500 ) kas kütlemde herhangi bir değişim yok , hangisine inanırsan artık. bence 1500 kaloriyle gelişemeyeceksin.
     
  7. serif146
    Offline

    serif146 Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2016
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    yorum için teşekkürler zaten asıl amaç yağ oranı düşürmek olmadı sonrasında artışa gideriz :)
     

Sayfayı Paylaş