evde yapılacak program önerisi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve DEJAWULT tarafından 15 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. DEJAWULT
    Offline

    DEJAWULT Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba
    ben 14 yaşındayım vicudumun şekil alması için body e başlamayı düşnüüyorum.Bu forumu bir arkadaşım tavsiye etti.Ben size yaptığım hareketleri falan söyliyim.
    Günde 80 şınav, 80 mekik 130 kere ağırlık kaldırma(5 kiloyu 65+65=130 olarak)
    bide bi kol 7 dk olmak üzere toplam 14 dk (günde) powerball çalışıyorum.Bu hareketleri her hafta 5 er 5 er arttırıyorum.Powerball ı 1 er 1er.Acaba böyle devam mı etmeliyim.Spor salnuna gitme imkanm yk.Tavsiyelerinizi bekliyorum.Evde bide bi alet var yan tarafına ağırlık falan konulabiliyor yatarak kaldırılıyor goguse dogru.sonra halter var.Elimdeki aletler bunlar.Onerilerinizi belkliyorum.
     
  2. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
  3. DEJAWULT
    Offline

    DEJAWULT Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben burda hangi hareketi kaç defa yapacağımı anlayamadım yardımcı olur muunsuz?
     
  4. Veyron
    Offline

    Veyron Özel Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.884
    Beğenileri:
    435
    Ödül Puanları:
    93
    Yer:
    Republic Of Fenerbahce

    Linkteki bilgileri tam okumadın sanırım .

    Evet Bu proğramı zamanı olmayıpta salona hasret kalan üyelerimiz için çıkardım Fakat kesinlikle umarım sizlere faydam olmuştur

    Bu Proğramda Değişik kas guruplarına Kendi hacimlerine göre doğru baskıyı yapacak ağırlığı girmeniz için ayarlı dumbel kullanmanızı öneririm.

    mümkünse 2 bölge arasında en az 20 dk dinlenmenizi öneririm örnek (göğüs 20 dk ara kol)

    Setleri Yeni başlayacaksanız bir ay boyunca 3 x8 2. 4x8 3 aydan sonra 12-10-8-6 şeklinde yapabilirsiniz


    1. ay 3x8 2. ay 4x8 3 aydan sonra 12-10-8-6 şeklinde yapabilirsiniz

     

Sayfayı Paylaş