Evde Vücut Geliştirme Hakkında

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve hurkanyy tarafından 16 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. hurkanyy
    Offline

    hurkanyy Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba yeni işe başladım ve gerçekten spor salonuna ayıracak vaktim yok, iş yerinde verilen yemekler sayesinde kalori, protein, 6 öğün falan filan hesabıda yapamıyorum ama iş yerinde yağsız protein, kendi götürmüş olduğum kurumeyve ve ya fıstık,badem, 3 litre su , iş yerinde buz dolabında ambalajlı ve kalorisi belli olan yoğurtlardan falan yiyorum, her iki saatte bir kendi getirmiş olduğum atıştırmalık ve öğünler ile besleniyorum, yemekhane vaktinde ise, kızartma,işlenmiş ürün tatlı ve karışık sebzelerden olan yemekleri yemiyorum, direk tek görüntü yemekler yiyorum, kalori hesabı yapmaktan alışkın olduğumdan dolayı alığım porsiyonun kalorii protein yağ dengesini gözümden ölçüyorum, ve kilomu korumayı başardım(yani göz ölçümlerim doğru, zaten kendi getirmiş olduğum besinler, sabah kahvaltısı ve akşam öğünlerini toplayınca günlük almam gereken protein,yağ, ve karb ı en az almış olduğumdan ,iş yerinde yediğim yemek ,protein,karb,yağ dengesini pek etkilemiyor, ama spor salonuna ayıracak vaktimde kalmıyor, bu yüzden sporu hafta sonları ve işten gelince akşamları yapmak istiyorum, evde yapmanın pek etkili olacağını sanmasamda, amacım düzgün ve kaslı bir vücut, ( vücut geliştirici kadar kaslı değil ama bir sahil vücudu oluşturmak amacım) bu yüzden evde bana lazım olacak malzemeler nelerdir, hepsini maaşımdan karşılayabilirim, aklımda olan malzemeler şunlar--> barfiks barı, dambıl seti, bar seti, bench ,mekik sehbası, , ekstra almam gereken malzeme var ise söylerseniz sevinirim, evde en büyük sıkıntının bacak,hamstring ve karın kası yapmak olacağını düşünüyorum. tüm vücut kaslarını çalıştıracak ev antremanı programı arıyorum , ayrıca evde yapacağım antremanlar çok yoğunluklu olmayacak ve genelde sporu akşam yapacağım için whey almaya gerek olmadığını düşünüyorum ama size de danışmak isterim, why ve kazeine ihtiyaım var mı ?
    --- Mesaj birleştirildi, 16 Ağustos 2015 ---
    kısacası, kalori ve beslenmede yüksek bir sıkıntı yaşayacağımı sanmam, malzemeler ve programlara ihtiyacım var ve tavsiyeleriniz lazım, evde vücut geliştiren ünlü isimler var ise isim vermenizi rica ederim, evime çok yakın deniz, dalgaları kuvvetli, yüzmenin vücut geliştirdiği söylenir, sizce yüzmeyi arttırmamda fayda var mı? yüzdükten sonra protein tozu, aynı bodybuilding mantığı gibi beslenme yapılabilir mi?

    Uyarı: Konu başlığınız açıklayıcı değil fakat konu içeriğinden dolayı tekrar düzenlenmiştir.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 16 Ağustos 2015
  2. elite35
    Offline

    elite35 Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    949
    Beğenileri:
    512
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İzmir
    Çok uzun yazmışsın okurken gözlerim yoruldu ama dönüp dolaşıp aynı şeyleri sormuşsun aslında.
    Evet evde de istediğin vücuda ulaşabilirsin. Madem kalori hesabından anlıyorsun günlük alman gereken kaloriden 300-500 fazla al büyürsün.
    Supplemente gerek yok. Hiç için rahat etmezse Whey alırsın.
    Bacak da çalışabilirsin. Squatın onlarca versiyonu var. Lunge var. Bunlar dumbbell'larla yapılabilecek hareketler. Araştırsan bulursun.
    Karın kası yağ oranına bağlı evde çalışmanın olumsuz etkisi olmaz. Yüzmek vücudu forma sokar desek daha doğru olur. Yani gelişme olayı senin beslenmene bağlı. Yüzmek bir nevi kardiyodur.
    Yapılabilir.
     
    hurkanyy bunu beğendi.
  3. hurkanyy
    Offline

    hurkanyy Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    dumbbell set, bar seti,mekik sehbası, ağırlık sehbası,barfiks barı bukadar eşya yeterli mi? artık triceps push down falan yapamayacağım ama herhalde pek sıkıntı yaşamam
     

Sayfayı Paylaş