Evde Spor ve Takviye Gida

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Huseyin24 tarafından 20 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Huseyin24
    Offline

    Huseyin24 Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2016
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Oncelikle herkese Merhaba :), forum da yeniyim. Sizlerin tecrübe ile edindiğiniz bilgiler doğrultusunda bir kaç soruma cevap rica ediyorum tabii vakti olan arkadaşlarımızdan.

    Daha öncesinde profosyonel olarak basketbol oynadım. Spordan uzak birisi değilim, ancak araya iş&evlilik girdikten sonra yaklaşık 8-9 yıl hiç spor yapamadım. Kaslarımın temel yapılarının bozulduğunu, kilo artışımın rahatsız ettiğini farkedince(Göbek vs) sağlık ve görüntü açısından spor yapmalıyım diyerek en yakın spor mağazasına attım kendimi. İşten vakit bulamadığım için spor salonuna gidemiyorum, gidebileceğimi de düşünmüyorum en azından önümüzdeki 1-2 yıl içerisinde.

    Gelelim edindiğim aletlere. Voit marka öneriler üstüne aldığım ürünler şunlardır;

    [​IMG]

    Burada üyeliği bulunan FleXoR isimli arkadaşımızın hazırladığı dumble seti son 1 aydır eksiksiz yapıyorum. Buna takviye olarak bisiklet, kürek ve step ile de mümkün olduğunca ter atmaya çalışıyorum ama kaslarımın hala ağrıyor olması acaba Protein ya da Multivitaminlere geçmeli miyim soruları oluşmasına sebep oldu. Buna tek sebep kas ağrılarım da değil tabii, günlük iş temposu arasında yeterli beslenmeme, eksik kahvaltı vesaire de dahil.
    Sizce Protein Tozu (Takviye Gıda), Multivitamin gibi ürünler kullanmalı mıyım?
    Boyum 1.89, Kilom ise 90Kg, kilo almaktan ziyade; var olan bölgesel yağlanmayı yakıp, olması gereken görüntüyü elde etmek.

    Elimde bulunan spor aletleri ve boy/kilom ile alakalı hangi Protein Tozunu kullanmam daha iyi sonuç almama sebep olur(Nette çok fazla protein tozu ve takviye gıda mevcut), ya da kullanmalı mıyım? Kullanırsam buna ek olarak Multi vitamin takviyesine ihtiyacım var mı?

    Sorularım ve paylaşacağım bunlardır arkadaşlar. Forumda bilinçli olarak arama yapmadım açıkçası, bunun sebebi de aktif üyeleri görebilmek, birileriyle iki muhabbet edip forum ortamına da Merhaba diyebilmektir niyetim. Herkese tekrardan selam olsun. :)
     
  2. Dvrmchrky
    Offline

    Dvrmchrky Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2016
    Mesajlar:
    546
    Beğenileri:
    281
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Protein tozu kullan ya da kullanma diyemem ama protein ağırlıklı beslenirsen, daha çok yağ yakarsın.
    Ben kendi supplementlerimi ve günlük beslenmemi yazayım:
    1-Kreatin monohidrat
    2-Omega 3 kapsül
    3-Glukozamin(Eklemler için)
    4- Osteocare(Kemikler için)
    5-Bunlar haricinde her gün kuruyemiş çeşitlemesi yaparım(Badem, ceviz, fındık, fıstık..)Çiğ tabi
    6-Tatlı ihtiyacımı gidermek için kendi yaptığım, yağsız-şekersiz protein kekleri yerim her gün
    Protein tozu bazen alırım bazen almam ama zaten yaptığım keklere birkaç ölçek koyuyorum.Doğrudan olmasa da dolaylı yoldan alıyorum. Onun harici antreman öncesi ya da sonrası kullanmıyorum. Çünkü günlük beslenmem de zaten et-balık vs.. ile dolu her gün.
    7- En az 3 litre su tüketirim her gün
    8- Her gün kurutulmuş acı biber muhakkak yemeklerime eklerim.

    Yaptığım sporlar ise; haftanın 3 günü powerlifting; 2 günü ise kum torbasında çalışıyorum. Aynı gün oluyor çalışmalarım.Yani aslında haftanın 3 günü antreman yapıyorum.

    Zayıflamak istesem de, kilo almak istesem de böyle besleniyorum. Zayıflamak istediğimde protein miktarını artırıp, diğer porsiyonlarımı küçültürüyorum, kilo almak istediğimde ise porsiyonlarımıkomple büyütüyorum.Aldıım kuruyemiş miktarını bir avuçttan birkaç avuca çıkarıyorum ama hep böyle besleniyorum.
     

Sayfayı Paylaş