Evde spor programı hakkında

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve chazarss tarafından 12 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. chazarss
    Offline

    chazarss Üye

    Katılım:
    24 Mart 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum, neyse sorum şu yaklaşık iki haftadır hergun evde spor yapıyorum kendi imkanlarımla, programım şu şekilde :

    Göğüs için : 12 . 5 set şınav
    karın için : 25 . 5 set mekik
    Kol için. : 14 . 5 set Dumbell

    Şeklinde yapıyorum, sıralama da bu şekilde ve duruma göre her iki üç günde tekrar sayımı bir arttırıyorum, yaklaşık yarım saatte bitiyor ve aşırı yoruyor.d ayrıca her set arası 60 saniye dinlenmeye dikkat ediyorum.

    1.soruma gelecek olursak sizce programım yeterli mi eklememi yada cikarmami önerdiğiniz bişey var mi? Ayrıca bu program sayesinde göğsün üst kisminda kol ve omuzlarda biraz ilerleme kat etmeye başladım ama karın da biraz göbek olduğu için etkisini henüz görmedim üstelik günde min. 130 mekigin inanılmaz yormasina rağmen.

    2. Sorum da şu: karın için daha hızlı sonuca ulaşmak için hertürlü önerilerinizi can kulağıyla dinliyorum,

    3.Sorum da şu şekilde bu programa iki günde salon çalışması eklemek istiyorum, vücudun karın ve üst kısımlarını şekle sokmak istediğimi varsayarsak sizce salonda nasıl bi program takip etmeliyim?

    Yaş 23, boy 177, kilo 77

    Bilgili abiler lütfen cevaplarını esirgemesin, cevaplarinizi sabırsızlıkla bekliyorum, şimdiden teşekkürler
     
  2. Yaver27
    Offline

    Yaver27 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenileri:
    1.423
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    kardeş yukarda flexor'un açtığı başlıklar var, yeni başlayanlar için. iki adet dambılla, hangi gün hangi hareketi ne kadar yapman gerektiğini ayrıntılı olarak anlatıyor. iki adet dambılla en az 20 hareketle, her kas grubunu çalıştırırsın.
     

Sayfayı Paylaş