Evde Dambıl İle Yapabileceğiniz Birkaç Body Hareketleri [ Resimli ]

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve thecoller tarafından 7 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. thecoller
    Offline

    thecoller Yeni Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    French Triceps ;


    Uygulanışı biraz zor olsada dikkatli ve düzenli bir şekilde uygulanırsa çok etkili bir harekettir. Dumbbell la uygulanıyor olması onun evde de yapılabilir olmasını sağlıyor.

    Tek elle kavranan dumbbell dirsek baş yanında ve başa paralel kalacak şekilde, nefes alınarak baş arkasında sırta doğru indirilir. Nefes verilerek dirsek hiç öne ve yana kaçmadan dairevi bir hareketle dirsekler düzelinceye kadar yukarıya kaldırılır ve tekrarlara geçilir.

    Tüm triceps kaslarını çalıştıran bir harekettir.
    [​IMG]


    Hammer Curl;

    Resimde de görüldüğü gibi ayakta avuç içleri vücuda dönük olarak tutulan dumbbeller hiç çevrilmeden kontrollü ve yavaş bir şekilde nefes verilerek kaldırarak kontrollü bir şekilde tekrar indirilir hareketin iki dumbbell la yapılması önerilir birini kaldırırken diğerini indirmek de kullanılan bir metoddur.Dirseklerin hareket etmemesine özen gösterilmelidir. Alt bicepsleri çalıştıran yararlı bir harekettir.
    [​IMG]



    Dumbbell Concentration Curl (Konsantre Curl) ;

    Bench kenarına oturularak dumbbell lar normal pozisyonda kavranır ve dirsekler bacağın iç kısmana yaslanır , nefes verilerek ağırlıklar omuza kaldırılır tam kasılma hissedilince nefes alınarak başlangıca dönülür. Yine alt uçları çalıştıran yükselten bir harekettir.
    [​IMG]



    Dumbbell Curl (Ayakta Dumbbell Kaldırma) ;

    Ayakta avuç içleri yukarı bakacak şekilde her iki ele alınan dumbbell’ar, nefes verilerek vücut yanından omuz istikametine doğru çift olarak veya tekli sıra ile kaldırılır. Nefes alınarak indirilir. Dumbbell’ların biri indirilirken, diğeri omuz istikametine doğru yükselir ve hareket esnasında dirsekler vücut yanında sabit kalır. Önemli olan dirseklerin sabit kalması ve hareketin yavaş ve kontrollü yapılmasıdır. Ayrıca dumbbell lar kaldırılırken bileklerden bükülerek düzeltilmesi ve indirilirken tekrar döndürülmesi bilek kasları üzerinde yardımcı bir etki yapar. Bu hareket incline bench (yatık sırada) de uygulanabilir.

    [​IMG] [​IMG]



    bench_O

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 01:37 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 01:35 ----------

    Arada bakarım konuya Kolay gelsin xD
     
  2. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    BAŞLIĞIN ÇÖP KUTUSUNA TAŞINMASI


    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.
    - Konu forum kurallarına aykırıdır
    .
    - Kaynak belirtilmemiştir.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş