Evde 3 haftalık gelişme (Ekto)

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve DamnsR tarafından 20 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. DamnsR
    Offline

    DamnsR Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncesi
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Sonrası
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Gelişim var gibi sanki he :D Neyse beyler burda bu dursun her ay güncellicem 20.09.2015
    Bu arada boy 1.85 var sanırım emin değilim kilo 55.5 tu 3 hafta önce
     
  2. aqualinebursa
    Offline

    aqualinebursa Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    463
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    DESTAN AKVARYUM MARKET
    Yer:
    Bursa
    Süper gelişim adeta yeniden doğmuşsun..
     
    Deniz0197, iron addict, Burako6 ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  3. bodykazm
    Offline

    bodykazm Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2013
    Mesajlar:
    671
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Koeksal ve DamnsR bunu beğendi.
  4. Xeryus
    Offline

    Xeryus Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Kardeşim 3 hafta yetmez.Sakın bırakma.185 boya 55 kilo çok ama çok kötü durması lazım.En az 15 kilo alman lazım.Sporu bırakma iyi beslen.Kilo alarak kaslan.
     
  5. elezar
    Offline

    elezar Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2012
    Mesajlar:
    727
    Beğenileri:
    528
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kamu Yönetimi Mezunu
    Yer:
    Ankara
    Kalori aliminizi arttiriniz
     
  6. AmadeusMozart
    Offline

    AmadeusMozart Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    İstanbul
    Kardeşim bu hal ne böyle, bu kiloya nasıl düştün sen hiç mi yemiyorsun, hastalık flan var mı? Hangisi before hangisi after anlamadım gelişim yok ortada, spor flan bir kenara at. Otur yemek ye


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. baranyo
    Offline

    baranyo Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2012
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    28
    birader bıktırdınız be okuyun şu forum kurallarını okuma yazmadamı yok 3 haftada noldu arnoldmu oldun belkı 100 gr kas bıle almadın neyın gelişimi ?
     
  8. AmadeusMozart
    Offline

    AmadeusMozart Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    İstanbul
    AHAHAGAHAHAH gece gece güldürdün :D


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. baranyo
    Offline

    baranyo Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2012
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    28
    hocam vallahi şeyini çıkartıyorlar ya insan hiçmi okumaz araştırmaz tamam ben salona ilk gittiğimde bilgisizdim ama en azından abi 1 ayda baklava olurmu demıyordum neyın ne oldugunu az cok bılıyordum :D
     
  10. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;
    Başlığınız kilitlenip kapatılmıştır.

    Kilitlenme Sebepleri :
    - Fotoğraf ekleme kurallarına uyulmamıştır!

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş